Deli

iPROM je s tehnološko rešitvijo za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazal 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu z 22-odstotnim deležem prednjači panoga trgovina, ki je prehitela panogo avtomobilizem, ki se je s slabim 15-odstotnim deležem umestila na drugo mesto.

iPROM uporabnikom digitalnih medijev v preteklem letu prikazal za 18 odstotkov več oglasov - iPROM - Sporočilo za medije

Število prikazanih oglasov v digitalnih medijih v Sloveniji, ki jih družba iPROM spremlja že od 2005, kaže rast digitalnega oglaševanja v vseh industrijskih panogah. iPROM je v letu 2018 za svoje naročnike iz različnih panog izvedel 17.414 oglaševalskih akcij, kar je 15 odstotkov več kot predlani, uporabnikom digitalnih medijev pa prikazal 54.395 različnih oglasnih sporočil, kar je 18 odstotkov več kot v letu 2017.

Deleži prikazanih oglasov v digitalnih medijih po panogah v letu 2018 - iPROM - Sporočilo za medije

Trgovina z 22-odstotnim deležem prikazanih oglasov v digitalnih medijih znova na prvem mestu

Panoga trgovina je v lanskem letu zabeležila rast deleža prikazanih oglasov za 5 odstotnih točk in tako z 22 odstotki vseh prikazanih oglasov ohranila prednost pred ostalimi panogami. Na drugo mesto po prikazanih oglasih se je s slabimi 15 odstotki umestila panoga avtomobilizem, ki je zabeležila rast za 3 odstotne točke, na tretje mesto pa z 12 odstotki panoga finance, ki je zabeležila rast za 2 odstotni točki.

»Podatki družbe iPROM kažejo na rast oglaševanja v digitalnih medijih v 2018, kar je skladno s trendom rasti naložb v digitalno oglaševanje, ki ga redno beleži tudi združenje IAB. Slovenski oglaševalci namenijo digitalnim kanalom približno tretjino svojega oglaševalskega proračuna, ta odstotek pa se zadnja leta vse bolj povečuje,« je raziskavo komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga