»V iPROMu smo ponosni, da se lahko aktivno udeležimo oblikovanja poklicnega standarda Tržnik na spletu, saj bo izobraževanje oziroma usposabljanje za poklic spletnega tržnika prispevalo tako k razvoju spletnega oglaševanja v Sloveniji kot tudi k splošnemu razvoju slovenskega spleta,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM.
Po besedah predstavnika Oddelka za poklicne standarde in nacionalno poklicno kvalifikacijo Centra Republike Slovenije za poklicno in strokovno izobraževanje se je CPI odločil za sodelovanje s podjetjem iPROM zaradi tega, ker je iPROM eno vodilnih slovenskih podjetij na področju spletnega trženja. iPROMovo strokovno znanje bo CPI vključil pri razvijanju profila poklica, poklicnega standarda ter kataloga strokovnih znanj in spretnosti za nacionalno poklicno kvalifikacijo.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.