LJUBLJANA, 25.5.2006 iPROM je predstavil sedmo generacijo oglasnega strežnika iPROM AdServer, s katerim bo naročnikom spletnega oglaševanja zagotovil vrhunsko rešitev za izvajanje oglaševalskih akcij na spletnih medijih. Prav tako...
LJUBLJANA, 25.5.2006 iPROM je predstavil sedmo generacijo oglasnega strežnika iPROM AdServer, s katerim bo naročnikom spletnega oglaševanja zagotovil vrhunsko rešitev za izvajanje oglaševalskih akcij na spletnih medijih. Prav tako pa bo oglasni strežnik spletnim založnikom ponujal napredne storitve na področju trženja oglasnega prostora. iPROM AdServer 7.0 odlikujejo številne novosti s poudarkom na najsodobnejših oblikah ciljanja, standardiziranem merjenju in poročanju, napredni uporabi zbirk podatkov pri spletnem medijskem načrtovanju ter optimizaciji oglaševalskih akcij. Poleg tega nova različica vključuje številne nove spletne oglaševalske produkte, katere bo iPROM postopoma uvajal v prihodnosti.
“iPROM AdServer se po sedmih letih intenzivnega razvoja uvršča v sam svetovni vrh programskih rešitev za izvedbo oglaševalskih akcij na spletnih medijih,” je dejal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. “V njegovo zasnovo smo vključili najnovejša domača in mednarodna spoznanja s področja internetnega oglaševanja, zato iPROM AdServer 7.0 predstavlja zmogljivo programsko osnovo za izvedbo in nadzor tako domačih kot tudi mednarodnih spletnih oglaševalskih akcij.”
iPROMova programska rešitev za distribucijo, ciljanje in nadzor spletnih oglaševalskih akcij iPROM AdServer 7.0, je tako kot njene predhodne različice zasnovana na naprednih algoritmih za identifikacijo računalnikov, povezanih v internet, pri tem pa upošteva tudi uporabnike, ki blokirajo in brišejo piškotke. Spletne oglaševalske akcije in meritve, izvedene z omenjeno programsko opremo, so tako kakovostne in ponujajo realen vpogled v dosežene rezultate, uporabnikom spletnih medijev pa zagotavljajo kakovostno uporabniško izkušnjo. Nova različica oglasnega strežnika je poleg tega zasnovana s poudarkom na administrativnem delu, nadzoru administratorjev in upravljanju odnosov z naročniki.
Programska rešitev iPROM AdServer 7.0 je v celoti zasnovana v skladu s priporočili mednarodne organizacije IAB, s katero iPROM sodeluje pri oblikovanju standardov za spletno merjenje.
Dodatne informacije – Jedro programske rešitve:
Medtem ko so predhodne različice oglasnega strežnika za svoje delovanje uporabljale klasične programske pristope ter shranjevanje podatkov v podatkovnih bazah, nova različica deluje na principu navideznega porazdeljenega okolja. To pomeni, da omogoča preprosto povezavo neskončno velikih gruč strežnikov, kateri nato navzven delujejo kot en sam, izjemno zmogljiv računalnik. V primeru izpada katerega koli strežnika znotraj gruče sistem omogoča hitro zamenjavo le-tega brez izpada delovanja, hkrati pa skrbi za porazdeljevanje obremenitve med več strežniki.
Prednost takšnega okolja je tudi v ažurnosti podatkov, saj ima vsak izmed strežnikov ves čas na voljo popoln dostop do vseh podatkov, zato strežniki med seboj delujejo enakovredno. To omogoča tudi hitrejše delovanje, saj za shranjevanje podatkov iPROM AdServer v celoti uporablja hiter pomnilnik namesto počasnih trdih diskov, na katere se podatki shranjujejo le za primer izpada električne energije. Princip delovanja celotnega navideznega porazdeljenega okolja oglasnega strežnika iPROM AdServer je tako enak porazdeljenim spletnim tehnologijam, katere za svoje delovanje uporablja tudi največji svetovni iskalnik Google.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.