Digitalna agencija iPROM je z novim oglasnim formatom iPROM Shake Ad svojim naročnikom ponudila inovativno rešitev, ki spodbuja večjo interakcijo z uporabniki ter omogoča večjo vključenost in boljšo predstavitev določenih funkcionalnosti izdelka. iPROM Shake Ad je napreden, odziven oglasni format, ki ponuja možnost prikaza različnih oglasnih kreativ. Novi oglasni format je v svojo digitalno strategijo že vključila blagovna znamka Volkswagen v oglasni akciji Polo – Slovenski avto leta 2018.
»Vsepovezan uporabnik digitalnih medijev zahteva vedno več – več dinamike, več doživetosti, drugačen način prikazovanja zgodbe, ki v množici oglasov na digitalnih medijih ob pravem času in na pravem mestu ujame njegovo pozornost in jo čim dlje časa tudi zadrži. To so smernice, ki smo jih upoštevali pri razvoju formata iPROM Shake Ad. Z njim želimo svojim naročnikom omogočiti, da izkoristijo potencial novih tehnologij ter uporabnika ujamejo predvsem na mobilnih napravah, prek katerih vse pogosteje dostopa do spleta,« je pojasnil Andrej Beširevič, vodja oddelka za digitalne koncepte v digitalni agenciji iPROM.
Novi format iPROM Shake Ad za več dinamike
iPROM Shake Ad je napreden, odziven oglasni format, ki v prikazovanje oglasne kreative vnaša dinamiko. Format deluje na vseh pametnih napravah z vgrajenim žiroskopom ali accelerometrom (Android, iOS) in omogoča spremembo kreativ oglasnega formata na podlagi tresenja telefona. Na vseh napravah, ki nimajo žiroskopa oziroma accelerometra, pa funkcijo »pretresi« nadomesti funkcija »podrsaj«, na namiznih računalnikih pa se sprememba oglasne kreative ustvari s klikom.
Oglasni format za večjo izpostavitev funkcionalnosti izdelkov
Novi oglasni format iPROM Shake Ad je v svojo digitalno strategijo prva vključila blagovna znamka Volkswagen, in sicer za oglasno akcijo Polo – Slovenski avto leta 2018, saj je prepoznala prednosti, ki jih oglasni format ponuja za predstavitev novega modela avtomobila.
V omenjeni oglasni akciji so na Volkswagnu izbrali funkcionalnost spremembe barve in tako poskrbeli, da se Polo predstavlja v široki paleti barv ter uporabnikom pomaga pri lažji predstavi videza avtomobila v njihovi najljubši barvi.
DEMO: iPROM Shake Ad za novi Volkswagen Polo si lahko ogledate tukaj.
Za pravilno izkušnjo si demo oglas oglejte na mobilni napravi.
Oglasni format se lahko v praksi uporabi za različne izdelke in v različnih panogah. Oglaševalcem in kreativcem prav tako omogoča, da z uporabo napredne tehnologije predstavijo zgodbe skozi digitalne oglase na inovativen in dinamičen način.
Dodatne metrike za boljše spremljanje vključenosti uporabnikov
iPROMovi naročniki lahko s formatom iPROM Shake Ad ob podpori tehnologije iPROM Cloud posegajo po najsodobnejših oblikah ciljanja ter obenem spremljajo vse klasične in napredne metrike, kot sta čas izpostavljenosti oglasa posameznemu uporabniku in čas, v katerem je oglas prisoten v vidnem polju uporabnika. iPROM v povezavi z novim formatom naročnikom ponuja še dodatne metrike za optimizacijo digitalnih strategij, ki vključujejo podatke o tem, kolikokrat je uporabnik pretresel oglas, število prikazov posamezne kreative znotraj oglasa in število neposrednih odzivov na določeno kreativo v oglasnem formatu. Format je primeren tako za oglasne akcije s ciljem neposredne prodaje kot tudi za akcije, ki so namenjene znamčenju.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.