Deli

iPROM je v prvi polovici letošnjega leta na mobilne naprave posredoval 49,9 odstotka več oglasov kot v enakem obdobju lani. Pametni telefoni in tablice so zaradi vse pogostejše uporabe nepogrešljivi del učinkovitega digitalnega nastopa podjetij.

V digitalnem svetu imajo mobilne naprave vse pomembnejšo vlogo, njihova priljubljenost in pogostost uporabe pa neprestano narašča tudi v Sloveniji. Skladno s tem trendom je digitalna agencija iPROM le v prvi polovici letošnjega leta na pametne telefone in tablice posredovala 49,9 odstotka več oglasov kot v enakem obdobju lani.

»Glede na to, da je sodobni potrošnik ves čas v gibanju, na poti in da dostop do informacij potrebuje na dosegu roke, je rast uporabe mobilnih naprav pričakovati tudi v prihodnje. Skladno se povečujejo tudi poslovne priložnosti za podjetja,« je povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM. »Digitalne oglasne kampanje, ki vključujejo tudi posredovanje oglasov na mobilne naprave, dosegajo bistveno večji uspeh kot klasične digitalne akcije.« Oglasna sporočila, posredovana na mobilne naprave, pa pri oglaševalskih akcijah v digitalnih medijih v povprečju predstavljajo že 40 odstotkov celotnega dosega posamezne akcije.

Vključevanje trenda mobilnosti ključno za uspeh blagovnih znamk

Poznavanje in vključevanje trenda uporabe mobilnih naprav v komunikacijske aktivnosti je za doseganje konkurenčne prednosti podjetij in blagovnih znamk ključnega pomena. »Pri načrtovanju poslovnih strategij je pomembna osredotočenost na posameznika. S ciljanim oglaševanjem na mobilnih napravah, ki so nepogrešljivi del potrošnikovega vsakdana, bo oglasno sporočilo uporabnika doseglo tudi takrat, ko je na poti, in ga nagovorilo na sodoben in nevsiljiv način,« je prepričan Ivanec.

Mobilni oglasi so vse bolj kontekstualni in kreativni, obenem pa so uporabniku prikazani v njegovem zasebnem prostoru, kar spodbudi interakcijo in zagotavlja bolj personalizirano uporabniško izkušnjo. Aktivnosti v digitalnem svetu je treba načrtovati dolgoročno in na podlagi predhodnih podatkovnih analiz, ki z natančnim vpogledom v značilnosti in interes uporabnikov na spletu podjetjem omogočajo uresničitev poslovnih ciljev, hkrati pa pomembno usmerjajo optimizacijo stroškov, še svetujejo v iPROM-u.

###


International Press Release: iPROM Records 50-Percent Growth in Ads Displayed on Mobile Devices (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje