Deli

V letu 2014 so v iPROM-u servirali 14,6 milijarde spletnih oglasov. Z vsemi serviranimi oglasi bi prekrili skoraj 23.000 nogometnih igrišč in prišli 38-krat do lune in nazaj.

iPROM je v preteklem letu izvedel 22 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot leto prej in serviral 38 odstotkov več oglasov. Slovenskim uporabnikom spletnih medijev je posredoval 14,6 milijarde spletnih oglasov. Panoga trgovina je bila po številu prikazanih oglasov tudi v letu 2014 vodilna, sledili sta ji panogi telekomunikacije in avtomobilizem. Na četrto mesto so se uvrstili ponudniki finančnih storitev, ki so glede na pretekla leta zabeležili največjo rast.

iPROM je v lanskem letu s programsko rešitvijo iPROM AdServer slovenskim uporabnikom spletnih medijev posredoval 14,6 milijarde spletnih oglasov. Lani je bilo skupno izvedenih 7.371 oglaševalskih akcij z več kot 18.600 različnimi spletnimi oglasi, kar je 30 odstotkov več kot v letu 2013. iPROM AdServer, ki deluje na 27 povezanih strežnikih, je v letu 2014 v povprečju vsako sekundo zabeležil 2.668 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredoval v povprečju 480 spletnih oglasov na sekundo. Če bi celotno površino serviranih oglasov razporedili v trak širine ene slikovne točke, bi s tem trakom 38-krat prišli do lune in nazaj.

iPROM-ov oglasni strežnik je dnevno komuniciral v povprečju z več kot milijon in pol uporabniki spletnih medijev ter vsak dan z njimi zabeležil več kot 240 milijonov različnih interakcij, kar je tretjino več kot leto prej.

Panoga trgovina še vedno z največjim številom prikazov

Tudi lani so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah porazdelili tako, da je prvo mesto pripadlo trgovini, in sicer s 3,40 milijarde prikazov, kar je 54 odstotkov več kot v letu 2013. Z drugega mesta je panogo avtomobilizem za las izpodrinila panoga telekomunikacije, ki je imela 2,47 milijarde prikazov, avtomobilizem pa je zabeležil 2,45 milijarde prikazov. Največjo rast v primerjavi z letom 2013 je dosegla panoga finance, saj je dosegla skoraj sedemkrat več prikazov.

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM, je ob tem dejal: »Že drugo leto zapored je prvo mesto pripadlo panogi trgovina, kar kaže na to, da trgovci vse bolj ugotavljajo, da je internet, seveda ob uporabi pravih strategij in ciljanj, tisti medij, ki jim lahko prinese nove kupce in pomaga ohraniti obstoječe. Zanimivo je tudi, da so finančne storitve lani zabeležile največjo rast v primerjavi z letom 2013. To lahko najverjetneje pripišemo temu, da si banke, zavarovalnice in druge finančne ustanove, ki so pregovorno znane kot konzervativne, kar se tiče oglaševanja, upajo vse več in prepoznavajo internet kot pomemben medij pri svojih trženjskih aktivnostih.«

Panoge po številu prikazanih oglasov v letu 2014 v milijardah (vir: iPROM, januar 2015).

###


International Press Release: iPROM Records 38 Percent Year-On-Year Growth in the Number of Displayed Ads (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje