»V spletnem medijskem prostoru so različne oblike ciljanja trend. Zmogljivosti oglasnega prostora v rubrikah spletnih medijev, ki prinašajo dobre konverzije, pa so večkrat polno zasedene,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Nova rešitev spletnim medijem omogoča, da kjerkoli na spletnem mediju prikazujejo oglase natančno določeni skupini uporabnikov z vnaprej določeno frekvenco. Spletni mediji s tem povečujejo svoje trženjske zmogljivosti, naročnikom pa ponujajo rešitve, ki ob nespremenjenih sredstvih prinašajo boljše rezultate. Medij si s tem zagotovi konkurenčno prednost.«
iPROM AdServer spremlja zanimanje in vedenje izbranih ciljnih skupin na spletnem mediju, nato pa tem skupinam prikazuje ciljane oglase ne glede na rubriko medija, v kateri se nahajajo. Rešitev za optimizacijo medijskega prostora na osnovi vedenjskih vzorcev je bila razvita na podlagi spoznanj in izkušenj s področja standardnega ciljanja glede na zanimanje uporabnikov. Podpira sočasno kombinacijo vseh standardnih parametrov za ciljanje rešitve iPROM AdServer.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.