Deli

V primerjavi z lanskoletnimi predsedniškimi volitvami se je tudi letos pokazalo, da skoraj tri četrtine uporabnikov spleta ni obiskalo nobene od uradnih spletnih strani strank kandidatk na parlamentarnih volitvah. Med obiskovalci teh spletnih strani pa so bile največ pozornosti deležne parlamentarne stranke.

Spremembe vpliva medijev glede na 2004. Anketno vprašanje: Prosimo, ocenite, v kolikšni meri različni mediji vplivajo na vašo volilno odločitev v primerjavi z volitvami 2004.

 

Pri odnosu volivcev do različnih oblik navzočnosti na internetu je kar 60 odstotkov vprašanih izrazilo naklonjenost temu, da ima vsak kandidat vsaj svojo predstavitveno spletno stran. Za večino anketirancev (60%) je uporaba različnih oblik prisotnosti na internetu s strani kandidatov ali strank za nabiranje glasov sprejemljiva.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja