Deli

Z novo tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call, ki dodobra izkorišča zmogljivosti zaslonov na dotik, podjetja nagovarjajo sodobnega, mobilnega potrošnika. Z interakcijo, prilagojeno mobilnemu okolju, se bistveno poveča število na mobilnih napravah opravljenih konverzij, oglaševalcem pa rešitev ponuja objektiven vpogled na vpliv mobilnega oglaševanja na realno prodajo. V kampanji za Hotele Bernardin je bilo na posebno telefonsko številko zabeleženih prek 200 klicev.

Hoteli Bernardin z mobilnim formatom iPROM Click2Call presegli zastavljene cilje - iPROM Press

iPROM Click2Call omogoča intuitivno uporabniško izkušnjo

Inovativna zasnova tehnološke rešitve iPROM Click2Call oglaševalcu dovoljuje, da v klikabilni pozivni gumb znotraj oglasa umesti svojo telefonsko številko in uporabniku v trenutku zagotovi ustrezen stik in podporo, ki pomembno podpre nakupni proces. Dimenzije in funkcionalnost tehnološke rešitve sledijo najsodobnejšim smernicam industrije ter omogočajo enostavno in intuitivno izkušnjo, predvsem pa spodbujajo uporabnikovo interakcijo z oglasom.

»Zaradi manjših površin zaslonov mobilno okolje zahteva premišljeno in selektivno umeščanje informacij. Poleg brezhibnega delovanja morajo biti vsebine dinamične, privlačne, predvsem pa za uporabnika relevantne. Svoje tehnološko znanje in vedenje o potrebah trga smo združili v rešitev, ki ponuja najboljše iz obeh svetov. Znotraj mobilnih oglasov smo podjetju na inovativen in uporabniku prijazen način omogočili možnost neposredne komunikacije, obenem pa premostili čas med poizvedbo in izvršeno spletno konverzijo,« je odločitev za novo tehnološko rešitev utemeljil Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROM-u.

V kampanji za Hotele Bernardin preseženi zastavljeni cilji

Odziv uporabnikov na novo tehnološko rešitev je iPROM preizkusil v digitalni kampanji za Hotele Bernardin. S klikom na telefonsko številko, izpisano znotraj oglasa, so zainteresiranim uporabnikom omogočili neposredno rezervacijo aranžmaja in v enomesečnem obdobju trajanja akcije zabeležili več kot 200 klicev na posebno rezervacijsko številko.

Na podlagi analize spletnih navad svojih obiskovalcev so v Hotelih Bernardin ugotovili, da si njihovi gostje ponudbo vse bolj ogledujejo na spletu. iPROM je ponudil rešitev, ki je opazno izboljšala število opravljenih rezervacij in gostom Hotelov Bernardin poenostavila korake do končne odločitve.

Mobilno oglaševanje povezuje virtualni in fizični svet

Blagovne znamke digitalno komuniciranje na mobilnih napravah že sprejemajo kot ključen kanal za nagovarjanje ciljnih občinstev. »Oglaševanje na mobilnih napravah generira ogromno spletnega obiska, zato smo želeli podjetjem ponuditi tudi natančen vpogled na vpliv, ki ga ima na realno prodajo,« je dodal Brenčič. Zato se vsaka tovrstna konverzija, tj. opravljeni klic v telefonski centrali, sproti beleži v iPROM-ov napredni sistem za nadzor ključnih indikatorjev uspešnosti in oglaševalcu dostavi v preglednem poročilu.

V mobilnem okolju šteje funkcionalna in uporabniku prijazna izkušnja

Razvoj tehnološke rešitve so v iPROM-u načrtovali skladno s standardizacijo oglasov HTML5 oziroma zatonom tehnologije Flash. Prehod na novo tehnologijo njihovim naročnikom omogoča pametno distribucijo vseh vrst prikaznih oglasnih formatov na različnih medijih in zagotavlja, da se komercialne vsebine vedno prikazujejo pravemu občinstvu in v pravi obliki. To velja tudi za mobilno okolje, ki ga obvladujejo s tehnološko in medijsko platformo iPROM Mobile.

###


International Press Release: Hoteli Bernardin Group Exceeds Its Goals by Using the iPROM Click2Call Mobile Ad Solution (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje