Deli

AC Mobil je zaključil svojo prvo multimedijsko oglaševalsko akcijo z lebdečim »out off banner« spletnim oglasom za novo Hondo Accord. Akcija, ki je potekala v obdobju med 2. in 11. junijem, se je izvajala na spletni izdaji poslovnega dnevnika Finance na spletnem naslovu www.finance-on.net. AC Mobil je z oglasom dosegel 19.121 internetnih uporabnikov ter štiridesetkrat boljšo odzivnost, kot znaša povprečna neposredna odzivnost na klasične spletne oglase. Oglas je bil posameznemu obiskovalcu prikazan največ 4-krat s časovnim premorom 24 ur. Za oblikovanje in izdelavo spletnega oglasa je poskrbela spletna agencija Hipergo, standardizirano osnovo za distribucijo, sledenje, meritve ter centralizirano poročanje o rezulatih pa je zagotovil iPROM prek svoje multimedijske oglaševalske osnove Media iPROM.

»Za multimedijski spletni oglas smo se skupaj z naročnikom in njegovo marketinško agencijo odločili predvsem zaradi izredno velikega odziva na njihove spletne predstavitve, kot so spletno mesto www.honda-slo.com ter multimedijski predstavitvi, tako imenovani »mini sitea« za modela Accord in Jazz,« je dejala Barbara Andrejašič, poslovna direktorica v podjetju Hipergo.

Spletni oglas nove generacije je bil v celoti izdelan v skladu s standardiziranimi predlogami za izdelavo in serviranje digitalnih multimedijskih vsebin Media iPROM. »S predlogo, ki nam jo je posredoval iPROM, smo ob upoštevanju standardov ter ostalih zahtev izdelali tehnično izpopolnjeno oglasno gradivo, in to v krajšem času kot običajno,« je še povedala Barbara Andrejašič.

Lebdeči, »out off banner« spletni oglas podjetja AC Mobil je bil prikazan v spletni izdaji poslovnega dnevnika Finance in je dosegel visoko neposredno odzivnost, saj je razmerje med prikazi in kliki na oglas (CTR) znašalo 10,27 odstotka, povprečna neposredna odzivnost na klasične spletne oglase pa je 0,25-odstotna.

Oglas je dostopen v galeriji.

O podjetju Hipergo

Družba Hipergo je spletna agencija, katere primarna dejavnost je produkcija interaktivnih spletnih mest in drugih oblik prisotnosti v internetnem prostoru. Ekipo Hiperga odlikujejo izvirnost, stalno izobraževanje in veselje do dela.

Hipergo je avtor številnih spletnih mest, tako slovenskih podjetij kot tudi državnih ustanov, med njimi spletnega mesta Ministrstva za šolstvo, znanost in šport, ki so ga podprli s sodobnim sistemom za upravljanje vsebine, ter spletne predstavitve Abanke, sodeloval pa je tudi pri oblikovanju uporabniškega vmesnika sistema elektronskega bančništva Abanet.

O poslovnem dnevniku Finance

Finance (www.finance-on.net) so prvi in edini poslovni dnevnik v Sloveniji. Oglaševalcem omogočajo stik z množico ljudi, ki jih zanimajo poslovne teme v najširšem smislu in imajo pomembno mnenjsko vlogo v svojih okoljih ter visoko kupno moč. Izmerjeni mesečni doseg internetne izdaje celo presega doseg v tisku (Cati www.si monitor, jesen 2002). Poslovni dnevnik Finance izdaja podjetje Časnik Finance d.o.o.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje