Deli

iPROMOVA analiza, izvedena z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu, iPROM AdServer, je pokazala, da se trend naraščanja priljubljenosti brskalnika Firefox nadaljuje. Po zadnjih podatkih je vodil pred Internet Explorerjem za 1,91 odstotne točke. Sledijo jima Google Chrome, ki stalno pridobiva na priljubljenosti (v primerjavi s prejšnjo analizo je pridobil skoraj 3 odstotne točke), Opera in Safari. Na dnu lestvice so brskalniki NetFront, AOL Browser, IceWeasel ipd., ki jih uporablja dober odstotek uporabnikov.

Delež priljubljenih brskalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev (Vir: iPROM, junij 2010).

Uporabniki Firefoxa večinoma prisegajo na tretjo generacijo brskalnika. Takih je kar 98 odstotkov, pri čemer prevladujeta različici 3.6 (64 odstotkov) in 3.5 (22 odstotkov). Tudi uporabniki Internet Explorerja večinoma uporabljajo novejšo različico brskalnika, saj jih več kot polovica prisega na IE 8. Različico 7 uporablja dobra četrtina, petina pa še vedno zaupa šesti generaciji brskalnika.

Raziskava je pokazala, da je pri več kot 95 odstotkih uporabnikov naložen operacijski sistem družine Microsoft Windows, med katerimi je še vedno najbolj razširjen Windows XP (64 odstotkov). Sledita mu Windows 7 z 19 odstotki in Windows Vista s slabimi 12 odstotki uporabnikov slovenskih spletnih medijev.

Najpogosteje zabeležena ločljivost zaslona pri uporabnikih je še vedno 1024 x 768 točk (24 odstotkov). Ločljivost 1280 x 1024, ki je značilna za 17- in 19-palčne zaslone, je na drugem mestu (18 odstotkov), sledi ločljivost 1280 x 800, značilna za prenosne računalnike (13 odstotkov) in 1680 x 1050, ki pa je značilna za 20- in več palčne zaslone (9 odstotkov). Zaznati je tudi porast manjših ločljivosti, ki pa jo gre pripisati uporabnikom mobilnih telefonov.

iPROM je na podlagi pridobljenih podatkov ocenil profil povprečnega uporabnika slovenskih spletnih medijev. Ta uporablja operacijski sistem Windows XP z ločljivostjo zaslona 1024 x 768 in brskalnik Mozilla Firefox 3.6.

iPROM s programsko opremo iPROM AdServer stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila opravljena konec junija 2010, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 200 milijonov meritvenih zahtevkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje