iPROMOVA analiza, izvedena z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu, iPROM AdServer, je pokazala, da se trend naraščanja priljubljenosti brskalnika Firefox nadaljuje. Po zadnjih podatkih je vodil pred Internet Explorerjem za 1,91 odstotne točke. Sledijo jima Google Chrome, ki stalno pridobiva na priljubljenosti (v primerjavi s prejšnjo analizo je pridobil skoraj 3 odstotne točke), Opera in Safari. Na dnu lestvice so brskalniki NetFront, AOL Browser, IceWeasel ipd., ki jih uporablja dober odstotek uporabnikov.
Uporabniki Firefoxa večinoma prisegajo na tretjo generacijo brskalnika. Takih je kar 98 odstotkov, pri čemer prevladujeta različici 3.6 (64 odstotkov) in 3.5 (22 odstotkov). Tudi uporabniki Internet Explorerja večinoma uporabljajo novejšo različico brskalnika, saj jih več kot polovica prisega na IE 8. Različico 7 uporablja dobra četrtina, petina pa še vedno zaupa šesti generaciji brskalnika.
Raziskava je pokazala, da je pri več kot 95 odstotkih uporabnikov naložen operacijski sistem družine Microsoft Windows, med katerimi je še vedno najbolj razširjen Windows XP (64 odstotkov). Sledita mu Windows 7 z 19 odstotki in Windows Vista s slabimi 12 odstotki uporabnikov slovenskih spletnih medijev.
Najpogosteje zabeležena ločljivost zaslona pri uporabnikih je še vedno 1024 x 768 točk (24 odstotkov). Ločljivost 1280 x 1024, ki je značilna za 17- in 19-palčne zaslone, je na drugem mestu (18 odstotkov), sledi ločljivost 1280 x 800, značilna za prenosne računalnike (13 odstotkov) in 1680 x 1050, ki pa je značilna za 20- in več palčne zaslone (9 odstotkov). Zaznati je tudi porast manjših ločljivosti, ki pa jo gre pripisati uporabnikom mobilnih telefonov.
iPROM je na podlagi pridobljenih podatkov ocenil profil povprečnega uporabnika slovenskih spletnih medijev. Ta uporablja operacijski sistem Windows XP z ločljivostjo zaslona 1024 x 768 in brskalnik Mozilla Firefox 3.6.
iPROM s programsko opremo iPROM AdServer stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila opravljena konec junija 2010, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 200 milijonov meritvenih zahtevkov.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.