Podjetje iPROM, vodilni slovenski ponudnik tehnologij za spletno oglaševanje, je sporočil, da je podjetje M’taj v spletni oglaševalski mreži iPROM Central pričelo s svojo prvo večjo spletno oglaševalsko akcijo. M’taj namerava s pomočjo spletnega oglaševanja prvega slovenskega elektronskega dnevnika Ljubljanske novice (www.ljnovice.com) utrditi prepoznavnost na slovenskem spletu in povečati število bralcev. Ljubljanske novice želijo dolgoročno postati eden izmed osrednjih spletnih informativno-političnih dnevnikov.
Podjetje M’taj je do sedaj z neagresivno oglaševalsko politiko gradilo predvsem na zvestobi in kakovosti bralcev Ljubljanskih novic, zaradi novih trendov na področju interneta pa se je odločilo, da bo pričelo Ljubljanske novice na slovenskem spletu tudi oglaševati. »Za spletno oglaševanje smo se odločili zaradi tega, ker novi trendi, ti izhajajo iz vedno večjega števila dnevnih internetnih obiskovalcev, vedno boljše ponudbe internetnih vsebin ter iz visokih uporabniških zahtev, narekujejo ponudnikom spletnih storitev oblikovanje bogatejših storitev in agresivnejše oglaševanje njihove ponudbe,« je povedal Niko Rebek, vodja marketinga v podjetju M’taj d.o.o.
Pri Ljubljanskih novicah so se odločili, da povečajo doseg elektronskega dnevnika s pomočjo spletnega oglaševanja v oglaševalski mreži iPROM Central. »Pri Ljubljanskih novicah so se odločili, da skupaj z nami slovenski internetni populaciji približajo njihovo bogato in kakovostno vsebino ter tako povečajo število bralcev, saj dosega oglaševalsko omrežje iPROM Central večji del slovenske aktivne internetne populacije. Na drugi strani pa nameravamo prek spletnih strani Ljubljanskih novic zainteresirano populacijo ponuditi slovenskim oglaševalcem,« je povedal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM d.o.o.
O podjetju M’taj in o Ljubljanskih novicah
M’taj, časopisno, založniško, marketinško podjetje, d.o.o., je leta 1995 pri Uradu za informiranje republike Slovenije registrirala prvi slovenski elektronski dnevnik Ljubljanske novice. Elektronski dnevnik Ljubljanske novice, ki izhaja izključno prek svetovnega spleta, poroča o dogajanju v svetu in doma ter je namenjen Slovencem doma in v tujini. Dnevnik ima lastno uredništvo in novinarje, ki spletnemu občinstvu nudijo kakovostne in ažurne informacije o dogodkih s področja športa, gospodarstva, politike, kulture ter različne zanimivosti. Ljubljanske novice so leta 1996 zmagale na Microsoftovem tekmovanju elektronskih dnevnikov v srednji Evropi.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.