Deli

Na prvem mestu po priljubljenosti ostaja brskalnik Microsoft Internet Explorer, ki ga uporablja 48 odstotkov uporabnikov. Če je bila različica 6 v začetku leta v rahli prednosti pred različico 7, pa sta pol leta kasneje izenačeni. V veljavo je prišla tudi že najnovejša Explorerjeva različica 8, saj jo uporablja že osem odstotkov uporabnikov. Brskalnik Firefox se Explorerju približuje s 46 odstotki, vendar pri njem uporabniki še vedno prisegajo na najnovejšo različico brskalnika, saj jih ima kar 42 odstotkov naloženo tretjo različico in zgolj štirje odstotki različico 2. Tudi Googlov brskalnik Chrome med slovenskimi uporabniki interneta pridobiva na veljavi. Med drugimi brskalniki, ki ga uporablja odstotek uporabnikov ali manj, pa najdemo Opero, Safari, Netscape, AOL Browser, Lynx …

Delež najpriljubljenejših brskalnikov uporabnikov spletnih medijev (Vir: iPROM, junij 2009).

Analiza rezultatov meritev je pokazala, da velika večina uporabnikov spletnih medijev še vedno uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP in tako ostaja na enaki ravni kot januarja letos – z 79 odstotki močno vodi na lestvici najbolj razširjenih operacijskih sistemov. Sledi mu Microsoft Windows Vista s 17 odstotki, ki je v primerjavi z januarjem pridobil še 3 odstotne točke. Microsoftovi operacijski sistemi Windows sicer poganjajo kar 98 odstotkov računalnikov slovenskih spletnih obiskovalcev.
iPROM je v svoji raziskavi ugotovil še, da največ uporabnikov spletnih medijev še vedno uporablja ločljivost zaslona 1024×768 pik (31 odstotkov), vendar že manj kot pol leta nazaj (34 odstotkov), sledijo pa uporabniki z zasloni ločljivosti 1280×1024 (21 odstotkov), kjer gre večinoma za 17- in 19-palčne zaslone LCD. Ločljivost 1280×800, značilna za prenosne računalnike s 15,4-palčnimi širokimi zasloni, je prisotna pri 13 odstotkih uporabnikov, osem odstotkov uporabnikov pa uporablja zaslone ločljivosti 1680×1050, ki je značilna za 20- in 22-palčne široke zaslone ter nekatere 17-palčne prenosne računalnike. Ti odstotki se v primerjavi z januarskimi rezultati niso spreminjali.
iPROM je na podlagi meritev opisal profil povprečnega uporabnika slovenskih spletnih medijev. Ta uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP, zaslon ločljivosti 1024×768 oziroma 1280×1024 in brskalnik Microsoft Internet Explorer 7 oziroma Firefox 3.
iPROM s programsko opremo iPROM AdServer stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov obiskovalcev slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila opravljena konec junija 2009, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 95 milijonov meritvenih zahtevkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni slovenski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing