Deli

Po najnovejši raziskavi slovenskega spletnega medijskega prostora, izvedeni z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu iPROM AdServer, si prvo mesto po priljubljenosti delita brskalnika Internet Explorer in Firefox, vsak s 45-odstotno podporo pri uporabnikih. Na tretjem mestu pa z več kot tremi odstotnimi točkami rasti v primerjavi s prejšnjo analizo (v sredini prejšnjega leta) ostaja Googlov brskalnik Chrome.

Med uporabniki Microsoftovega Internet Explorerja je v zadnjem polletju zaznati povečano rast različice 8, ki ji zaupa že slaba polovica njegovih uporabnikov. Dobra četrtina uporabnikov Internet Explorerja še vedno prisega na različico 7 in skoraj toliko na različico 6. Uporabniki Firefoxa so še vedno naklonjeni različici 3, saj jo uporablja kar 96 odstotkov. Googlov brskalnik Chrome se je uvrstil na tretje mesto po priljubljenosti s 5,8 odstotka uporabnikov. Sledijo mu še Opera z 2,6 ter Safari z 1,9 odstotka.

Delež priljubljenih brskalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev (Vir: iPROM, februar 2010).

Trend priljubljenosti treh največjih brskalnikov od januarja 2004 do marca 2010 (Vir: iPROM, februar 2010).

 

Ostale tehnične značilnosti računalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev

Analiza rezultatov meritev je pokazala, da med operacijskimi sistemi še vedno visoko vodi Microsoft Windows XP z 68 odstotki. Glede na lansko leto pa je zabeležil padec za skoraj 12 odstotnih točk, ki ga gre pripisati operacijskemu sistemu Microsoft Windows 7. Uporablja ga že dobrih 12 odstotkov spletnih uporabnikov. Ravno tako ima dobrih 12 odstotkov uporabnikov operacijski sistem Windows Vista, vendar pa je v zadnje pol leta njegova uporaba upadla za pet odstotnih točk.

Iz raziskave je razvidno, da je najpopularnejša ločljivost zaslona še vedno 1024×768 točk (26 odstotkov), ki pa pričakovano pada. Sledijo uporabniki z nastavljeno ločljivostjo 1280×1024, ki je značilna za 17- in 19-palčne ploske zaslone. Na tretjem mestu so uporabniki z ločljivostjo 1280×800 točk, značilno za večino prenosnih računalnikov. Trend rasti pa je zaznati med velikimi ločljivostmi, ki so značilne za 20- in večpalčne zaslone ter nekatere večje prenosnike.

iPROM je na podlagi pridobljenih podatkov opisal tehnološki profil povprečnega uporabnika slovenskih spletnih medijev. Ta ima zaslon ločljivosti 1024×768 oziroma 1280×1024 točk, uporablja operacijski sistem Windows XP ter Mozillo Firefox različice 3.x ali Internet Explorer 8.

iPROM s programsko opremo iPROM AdServer stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila opravljena konec februarja 2010, osemdnevni vzorec pa je po standardu IAB zajemal 160 milijonov meritvenih zahtevkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing