LJUBLJANA, 23.2.2005 iPROM je v sistem za nadzor in vrednotenje oglaševanja na spletu, iPROM NEOS, vključil novo storitev, ki nudi standardizirano analizo vplivov (konverzijo) različnih oblik spletnih oglaševalskih akcij na...
LJUBLJANA, 23.2.2005 iPROM je v sistem za nadzor in vrednotenje oglaševanja na spletu, iPROM NEOS, vključil novo storitev, ki nudi standardizirano analizo vplivov (konverzijo) različnih oblik spletnih oglaševalskih akcij na uporabnike interneta. Storitev nudi spletnim oglaševalcem zmožnosti za celovit vpogled nad aktivnostjo internetnih uporabnikov v povezavi z njihovimi spletnimi oglasi. Nova iPROMova storitev, na primer, omogoča spremljanje aktivnosti uporabnikov po kliku na spletni oglas na določeni spletni strani ali spremljanje vpliva izpostavitev oglasnega sporočila na odloženo konverzijo ciljnega uporabnika.
»Direktnim naročnikom, agencijam in medijskim zakupnikom želimo poleg enotnih, primerljivih poročil o poteku oglaševalskih akcij in nadzora nad porabo sredstev zagotoviti celovitejši vpogled v dogajanje med njihovimi spletnimi oglaševalskimi aktivnostmi ter vzvode za podporo pri odločanju o dolgoročnih spletnih medijskih strategijah,« je povedal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM.
Novo orodje naročnikom nudi informacije o vplivu izpostavitve oglasnega sporočila na aktivnost uporabnika na oglaševalčevi spletni strani, vplivu neposrednega odziva na oglasno sporočilo ter o vplivu frekvence prikazovanja oglasnega sporočila na odloženo konverzijo pri vseh oblikah spletnih oglaševalskih akcij. Ob tem omogoča tudi vpogled, kako različne kreativne rešitve oziroma oblike oglasnih sporočil vplivajo na končne rezultate spletnih oglaševalskih akcij.
»Nekdo, ki želi razdeliti prek spleta reklamni material, bo s pomočjo novega orodja lahko natančno videl, koliko ljudi se je na katalog naročilo zaradi klika na spletni oglas, koliko ljudi se je naročilo na katalog zaradi same izpostavitve in kako je v določenem obdobju spletno oglaševanje v primerjavi z drugimi oglaševalskimi aktivnostmi vplivalo na končni rezultat celostne oglaševalske akcije,« je še pojasnil Struna.
Orodje je primerno predvsem za oglaševalske akcije, katerih cilj je spodbuditi internetnega uporabnika k različnim aktivnostim na oglaševalčevih spletnih straneh, na primer za nakup, naročilo kataloga, sodelovanje v nagradnih igrah ter ogled različnih predstavitev izdelkov. Dodatno bo novo orodje v povezavi s strežnikom za serviranje oglasov iPROM AdServer omogočalo enostavno izvedbo različnih raziskav o vplivu spletnega oglaševanja na prepoznavnost blagovne znamke ali izdelka, pridobljene podatke pa bodo oglaševalci lahko uporabljali tudi za ciljanje pri prihodnjih oglaševalskih aktivnostih.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.