Deli

iPROM je na spletnih straneh www.centraliprom.com predstavil standardizirane predloge za izdelavo spletnih oglasov klasičnih dimenzij in naprednih izpeljank po standardu IAB/CAISE. iPROM želi z uporabo standardiziranih tipov predlog, namenjenih oglaševalskim agencijam in drugim izdelovalcem spletnih oglasov, poenostaviti proces izdelave oglasnega gradiva. Predloge vsebujejo napotke za standardizirano produkcijo klasičnih spletnih oglasov, HTML-oglasov, obogatenih izpeljank, dinamičnih HTML-oglasov ter možnosti raztegljivih oglasov z vsebnostjo zvoka, videa in pretočnega videa. iPROM je z objavo predlog predstavil vse sodobne možnosti, ki jih ponuja spletno oglaševanje, tako izdelovalcem spletnih oglasov kot tudi oglaševalcem in oglaševalskim agencijam.

»V iPROMu želimo z objavljenim gradivom ponazoriti sodobne možnosti spletnega oglaševanja in pomagati izdelovalcem spletnih oglasov pri oblikovanju standardiziranih spletnih oglaševalskih vsebin,« je pojasnil Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Slovenskim oglaševalcem želimo predstaviti razliko med klasičnimi spletnimi oglasi in njihovimi izpeljankami ter med naprednimi oblikami spletnega oglaševanja.«

iPROM omogoča spletno oglaševanje po modelu »cena na klik« s klasičnimi spletnimi oglasi in njihovimi izpeljankami, kot so raztegljivi spletni oglasi, prek spletne oglaševalske mreže iPROM Central. Za standardizirano produkcijo, distribucijo in sledenje naprednih oblik spletnega oglaševanja, kot so »out of banner« oglasi in druge digitalne multimedijske vsebine, pa iPROM ponuja multimedijsko spletno oglaševalsko osnovo Media iPROM, ki temelji na modelu »cena na ogled«.

Predloge med drugim vsebujejo tudi napotke za optimizacijo oglasnega gradiva ter koristne povezave do primerov in programske opreme, ki se uporablja pri produkciji, gradivo pa je brezplačno dostopno vsem na spletnih straneh www.centraliprom.com.

iPROM je za enostavnejše testiranje tehnološke ustreznosti spletnih oglasov v okviru spletne oglaševalske mreže iPROM Central pripravil tudi posebne spletne strani, kjer lahko izdelovalci in oglaševalci ali oglaševalske agencije spletne oglase vseh vrst tudi brezplačno preizkusijo. Strani so dostopne na naslovu: www.centraliprom.com/testoglasov.

Datoteke in testiranje oglasov:

Tehnična navodia za pripravo spletnih oglasov klasičnih dimenzij ter izpeljank (Flash, raztegljivi oglasi, HTML oglasi). Klikni za prenos datoteke PDF 1.5 MB.

Klikni za testiranje tehnološke ustreznosti oglasov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja