Rezultati raziskave kažejo, da je vsakdanja uporaba spleta postala nekaj povsem običajnega. Če je bilo leta 2005 rednih uporabnikov 67 odstotkov (vsak dan ali skoraj vsak dan), pa ga danes vsak dan uporablja 78 odstotkov (71 odstotkov le-teh celo večkrat dnevno), nadaljnjih 14 odstotkov pa skoraj vsak dan. Tako se je število rednih uporabnikov povečalo za 25 odstotnih točk.
Najpogosteje splet uporabljajo mladi v starosti med 15. in 29. letom, šolajoči oziroma višje izobraženi, brez rednih dohodkov ali z nadpovprečno visokimi dohodki. Ta skupina uporabnikov splet tudi najbolje pozna. Razlika med spoloma je z leti izginila, zato je zastopanost enega in drugega spola praktično enaka.
Splet se v največji meri uporablja za iskanje informacij prek spletnih iskalnikov (87 odstotkov) in spremljanje novic (77 odstotkov). Več kot polovica vprašanih splet uporablja še za gledanje videoposnetkov in takojšnje sporočanje ter za poslušanje radia in glasbe. Tekom dneva se zmanjšujeta branje e-pošte in dnevnih novic, poveča pa se pregledovanje video vsebin, forumov, blogov in druženje v spletnih skupnostih.
Glasbo in filme s spleta vsak dan prenaša ena tretjina uporabnikov, nadaljnjih 22 odstotkov nekajkrat na teden in 18 odstotkov nekajkrat na mesec. Skoraj 40 odstotkov vprašanih spremlja televizijske programe prek spleta vsaj nekajkrat na mesec (8 odstotkov dnevno).
Skoraj tri četrtine anketiranih je že opravilo spletni nakup, četrtina jih to počne vsaj nekajkrat mesečno. Se pa pred nakupom izdelka o njem na spletu pozanima 60 odstotkov vprašanih, 30 odstotkov jih to redno počne. Spletno bančništvo večkrat na mesec uporablja 38 odstotkov anketiranih. Zanimiv je tudi podatek, da je skoraj ena četrtina vprašanih že vsaj enkrat imela zmenek prek spleta.
Prav tako se kaže velik prodor spleta 2.0 tudi v Slovenijo, saj kar polovica uporabnikov splet uporablja za druženje v spletnih skupnostih, 40 odstotkov anketiranih vsaj nekajkrat na teden pregleduje in objavlja na forumih, 29 odstotkov jih komentira objavljene novice in podobne vsebine, enak odstotek pa prebira ali objavlja na blogih. Petnajst odstotkov jih uporablja RSS.
Raziskava je še pokazala, da dnevni in mlajši uporabniki pogosteje dostopajo do spleta z različnih lokacij, najpogosteje od doma in v popoldanskih urah, in da s starostjo narašča pogostost dostopa iz službe.
Raziskava je bila izvedena v juniju 2009 s pomočjo spletne ankete, v njej pa je sodelovalo 929 uporabnikov.
O podjetju Valicon d.o.o.
Družba Valicon (www.valicon.net) je ena od vodilnih družb za trženjsko svetovanje in raziskave na območju jugovzhodne Evrope. Valicon je specializiran za majhne trge, naročniku prilagojene rešitve, napredno metodologijo in poglobljen vpogled v naročnikovo področje delovanja. Valicon naročnikom nudi svoje storitve na celotnem območju nekdanje Jugoslavije, prek izbranih partnerjev pa tudi v drugih državah jugovzhodne Evrope.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.