LJUBLJANA, 12.9.2005 Analiza, ki so jo opravili v družbi iPROM, temelji na vzorcu 856.752 uporabnikov interneta, ki so avgusta 2005 dostopali do slovenskih spletnih medijev. Vpliv brisanja piškotkov...
LJUBLJANA, 12.9.2005 Analiza, ki so jo opravili v družbi iPROM, temelji na vzorcu 856.752 uporabnikov interneta, ki so avgusta 2005 dostopali do slovenskih spletnih medijev. Vpliv brisanja piškotkov na meritve se razlikuje tudi med posameznimi spletnimi mediji, odstopanja med njimi pa so v avgustu segala do 54 odstotkov. Analiza je bila izvedena s programsko opremo za distribucijo, poročanje in ciljanje s spletnimi oglasi iPROM AdServer, ki spremlja tudi brisanje in blokiranje piškotkov med uporabniki spletnih medijev.
iPROMov oglasni strežnik stalno spremlja tehnološke značilnosti v internet povezanih računalnikov in jih identificira s posebnim algoritmom, ki poleg piškotkov uporablja še 13 parametrov v 115 različnih kombinacijah. S tem zagotavlja tudi natančno določanje in upoštevanje števila uporabnikov, ki brišejo in blokirajo piškotke. Spletne oglaševalske akcije in meritve, izvedene z omenjeno programsko opremo, so tako kakovostne, oglaševalcem maksimizirajo porabljena sredstva za spletno oglaševanje in ponujajo realen vpogled v dosežene rezultate, uporabnikom spletnih medijev pa zagotavljajo kakovostno uporabniško izkušnjo. iPROM AdServer je zasnovan v skladu s priporočili mednarodne organizacije IAB.
Pri spletnem merjenju, zasnovanem na piškotkih, imata brisanje in blokiranje s strani uporabnikov interneta za posledico izgubo in izkrivljanje pomembnih mer, saj umetno zvišujeta doseg spletnih medijev oziroma spletnih oglaševalskih akcij, na drugi strani pa zmanjšujeta njihovo frekvenco. Poleg tega neprilagojena programska orodja za posredovanje spletnih oglasov v primeru brisanja in blokiranja piškotkov obiskovalcem spletnih medijev povzročajo negativno uporabniško izkušnjo in s tem posredno negativen vpliv na oglaševalca. Na motnje spletnega merjenja, načrtovanja akcij in posredovanja oglasnih sporočil, osnovanega na piškotkih, vplivajo različni dejavniki, kot so požarni zidovi, strežniki proksi, varnostne nastavitve in uporaba različnih brskalnikov na enem računalniku.