Deli

Slika 1: Uporaba različnih storitev znotraj spletnih skupnosti (vir: iPROM, Valicon; januar 2009, n=407)Med posameznimi spletnimi skupnostmi obstajajo razlike v uporabi posameznih storitev. Tako, na primer, člani Facebooka, Netloga...

Uporaba različnih storitev znotraj spletnih skupnosti (vir: iPROM, Valicon; januar 2009, n=407)

Med posameznimi spletnimi skupnostmi obstajajo razlike v uporabi posameznih storitev. Tako, na primer, člani Facebooka, Netloga in Myspaca na straneh spletnih omrežij pogosteje pošiljajo sporočila in si dopisujejo. Medtem ko člani skupnosti Hi5, Frendiinflirt ter Ona-on.com pogosteje spoznavajo nove ljudi, člani Mojvideo.coma predvsem pregledujejo video vsebine.

Odnos članov do spletnih omrežij (vir: iPROM, Valicon, januar 2009, n = 407)

Večina članov spletnih skupnosti (77 odstotkov) se strinja s trditvijo, da so tovrstna omrežja primerno mesto za ohranjanje stikov, izmenjavanje informacij s prijatelji itd. Več kot 60 odstotkov se strinja, da so skupnosti primerno mesto za sklepanje novih prijateljstev. Se pa po drugi strani 44 odstotkov vprašanih ne strinja z izjavo, da spletne skupnosti uporabljajo kot nadomestek drugim spletnim komunikacijskim kanalom (elektronska pošta, takojšnje sporočanje).

Uporabnike so v spletni anketi povprašali tudi o odnosu do oglaševanja v spletnih skupnostih. 31 odstotkov vprašanih oglasi na straneh spletnih skupnosti ne motijo, nadaljnjih 28 odstotkov pa ni odločenih. 26 odstotkov jih meni, da oglase v spletnih skupnostih opazijo prej kot drugje, 17 odstotkov pa, da so ti oglasi bolj pomembni kot drugje in da pogosteje kliknejo nanje.

Značilnost spletnih skupnosti je tudi ta, da blagovne znamke vse pogosteje tam ustvarjajo svoje profile oziroma skupine oboževalcev. 30 odstotkov članov spletnih skupnosti je že prejelo vabilo blagovne znamke, slaba polovica pa se je nanj tudi odzvala. Najobsežnejša članstva imajo blagovne znamke Durex, Kinder, Nike in Nokia.

Raziskava o uporabi spletnih skupnosti med uporabniki interneta pri nas je bila izvedena januarja 2009 s spletno anketo (metoda CAWI), na katero je odgovorilo 1168 uporabnikov interneta. Rezultati raziskave so reprezentativni za slovensko populacijo uporabnikov interneta.

O podjetju Valicon d.o.o.

Družba Valicon (www.valicon.net) je ena od vodilnih družb za trženjsko svetovanje in raziskave na območju jugovzhodne Evrope. Valicon je specializiran za majhne trge, naročniku prilagojene rešitve, napredno metodologijo in poglobljen vpogled v naročnikovo področje delovanja. Valicon naročnikom nudi svoje storitve na celotnem območju nekdanje Jugoslavije, prek izbranih partnerjev pa tudi v drugih državah jugovzhodne Evrope.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni slovenski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.