Izsledki raziskave med 3.300 anketiranci kažejo, da skoraj polovica uporabnikov do interneta dostopa večkrat na dan, večinoma od doma, med intenzivnimi uporabniki pa še vedno prevladujejo moški. Način dostopa do interneta vpliva na pogostost uporabe le-tega. Uporabniki s širokopasovnimi povezavami, katerih število v zadnjem času močno narašča, pogosteje brskajo po spletu. Slovenski uporabniki spleta večinoma iščejo informacije in spremljajo novice, med vsebinami pa so v ospredju novice iz sveta glasbe in filma. Internet vpliva na nakupne odločitve – polovica ga uporablja, ko iščejo informacije v prednakupnem obdobju, za spletno nakupovanje pa se enkrat na mesec ali pogosteje odloča desetina slovenskih uporabnikov.
Najbolj priljubljene spletne storitve so brezplačni elektronski naslovi, ki jih uporablja štiri petine uporabnikov. Polovica vseh uporabnikov tudi komunicira s pomočjo sistemov za takojšnje sporočanje, kot so MSN Messenger, ICQ in Yahoo Messenger. Naprednejši komunikacijski sistemi, kot je Skype, se šele uveljavljajo, zaenkrat ga uporablja slaba petina uporabnikov interneta v Sloveniji.
V splošnem so uporabniki interneta mlajši, višje izobraženi in bivajo v večji meri v urbanih okoljih. So aktivni – ukvarjajo se s športom, radi berejo in zahajajo v lokale. O sebi menijo, da zaradi interneta v manjši meri spremljajo tradicionalne medije in zahajajo v kino. Ocenjujejo pa, da internet pozitivno vpliva na osebne stike s prijatelji.
Pri zbiranju podatkov sta bili uporabljeni dve različni metodi, spletna in telefonska anketa. Rekrutacijo za spletno anketo je s spletnimi oglasi izvedlo podjetje iPROM, samo spletno anketiranje pa CATI. Z rezultati vzporedne telefonske ankete DCO (Dnevni CATI Omnibus) so v družbi CATI pridobili strukturo slovenskih uporabnikov interneta glede na pogostost uporabe interneta in demografijo, s čimer zagotavljajo kar se da reprezentativne rezultate spletne ankete.
Na podlagi pridobljenih podatkov bo iPROM s pomočjo ugotovitev XMOS (Cross Media Optimisation Research) razvil rešitve za opredelitev deleža oglaševanja v slovenskem spletu. Ameriška raziskava XMOS hkrati obravnava spletno, televizijsko, radijsko in tiskano oglaševanje ter določa optimalni delež in pomembnost posameznega medija v medijskem spletu.
O družbi CATI
Družba CATI d.o.o. (www.cati.si) je bila ustanovljena leta 1996. V kratkem času je postala ena izmed vodilnih podjetji na področju trženjskega, medijskega in družbenega raziskovanja ter svetovanja na območju nekdanje Jugoslavije. Aktivnosti družbe temeljijo na lastnem razvoju najnovejših metodoloških tehnik in modernih tehnologij, ki se uporabljajo za potrebe predvsem trženjskega in medijskega raziskovanja in svetovanja. Kot prvi smo na področju Slovenije postavili komercialni telefonski studio s sistemom CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), izvedli smo prvo komercialno internet anketo ter prvi v Evropi pričeli z dnevnim telefonskim omnibusom (DCO). Družba CATI je bila že drugič zapored izbrana za izvajanje NRB – Nacionalne Raziskave Branosti, s projektom WWW.SI monitor pa so postavili tudi standarde za raziskovanje obiskanosti spletnih strani.
V času svojega obstoja smo razvili različne partnerske odnose, od katerih velja omeniti Gallup Organization, s katerim smo izvajali Eurobarometer za EU. Družba CATI je tudi ekskluzivni partner SPSS za Slovenijo in Hrvaško. Sodeluje z vodilnimi podjetji kot so Droga Kolinska, Hit, Lek, Mercator, Merkur, Mobitel, OMV, Skupina Pivovarna Laško, SKB, STO, Telekom Slovenije, Triglav Zavarovalnica, Danone, Kraft Foods. Zaposleni v družbi CATI se redno udeležujemo domačih (Slovenska marketinška konferenca, Marketinški fokus, SOF) in mednarodnih strokovnih srečanj (Wordwide Readership Research Symposium, ESOMAR WAM, EMRO, SEEMAR), od koder se nemalokrat vrnejo z nagradami za najboljše prispevke. (Wordwide Readership Research Symposium 2003, SEEMAR 2005).