iPROMov priročnik Učinkovite trženjske strategije »digitalno najprej« v praksi na 32 straneh obsega strnjen pregled najnovejših trendov in praktičnih primerov na področju digitalnega oglaševanja, ki podjetja postavljajo korak pred konkurenco. Podjetja, ki so že usvojila načelo »digitalno najprej«, svoje kupce učinkoviteje nagovarjajo, ustvarjajo večje donose in so bolje pripravljena na prihodnost.
Najnovejši iPROMov priročnik je namenjen sodobnemu trženju ter je neprecenljiv vir praktičnih informacij in napotkov za vse, ki želijo učinkovito prepričati vsepovezanega potrošnika v 2022.
iPROMov priročnik na osnovi prakse iz prve roke odgovarja na vprašanja:
- kako podjetja v praksi izkoriščajo moč digitalnega oglaševanja,
- katere digitalne medije, tehnologije in orodja uporabljajo za boljši ROAS,
- katere trženjske prakse so se izkazale kot uspešne na slovenskem trgu in v regiji Adriatik,
- zakaj bo vloga podatkov in lastnih (DMP) podatkovnih silosov na področju oglaševanja naraščala,
- kako uporaba oglaševalske (Ad Tech) tehnologije zagotavlja konkurenčno prednost.