V svoje vrste vabimo Asistenta (M/Ž) v tehnično razvojnem oddelku, ki bo odgovoren za optimizacijo oglaševalskih akcij v digitalnih medijih in integracijo rešitve AdServer

V svoje vrste vabimo Asistenta (M/Ž) v tehnično-razvojnem oddelku, ki bo odgovoren za optimizacijo oglaševalskih akcij v digitalnih medijih in integracijo rešitve iPROM AdServer

Pridruži se iPROM-ovi ekipi in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Za oglaševanje na družbenih omrežjih uporabite prevzem

Za oglaševanje na družbenih omrežjih uporabite prevzem

Prevzem je najbolj učinkovit način za oglaševanje blagovnih znamk na družbenih omrežjih.

Preberi več
Strokovnjaki napovedujejo, kdaj bo umetna inteligenca prehitela človeško inteligenco

Strokovnjaki napovedujejo, kdaj bo umetna inteligenca prehitela človeško inteligenco

Umetna inteligenca bo sposobna izvesti različne naloge vsaj tako dobro kot človeška delovna sila, po predvidevanjih strokovnjakov pa jo bo celo nadomestila.

Preberi več
Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Kako izkoristiti nakupni lijak v e-poštnem marketingu?

Uporabniki si želijo vsebine in ponudbe, prilagojene njihovim potrebam. Zato je logično, da ustrezno prilagodimo tudi strategijo za e-poštni marketing.

Preberi več
Generacija Z in milenijci – kakšna je njihova medijska potrošnja?

Generacija Z in milenijci – kakšna je njihova medijska potrošnja?

Generacija Z in milenijci ter njihova medijska potrošnja so za podjetja izjemno pomembni, saj trendom, ki jih postavljata ti dve demografski skupini, pogosto sledijo tudi druga občinstva.

Preberi več
Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Maja Gorjanc za Marketing Magazin: Oglaševanje, ki z uporabo pametnih podatkov prodaja občutke sreče

Ste kdaj pomislili, kakšen poslovni potencial bo imela tehnologija, ki bo razumela naša čustva? Od res učinkovite telemedicine prek preprečevanja/zmanjševanja živčnosti voznikov v prometu do naprednih oglaševalskih in prodajnih kampanj. V današnjem hiper-povezanem svetu je prepoznavanje čustev potrošnikov že mogoče, vsaj ko na sceno stopijo nosljive naprave, internet stvari in zmogljiva analitika, ki sproti obdeluje pretočne podatke. Z boljšim vpogledom v čustva svojih potrošnikov jih lahko nagovarjamo učinkoviteje in bolj ciljano tako, da v njih zbujamo občutke sreče. Mar ni prav to tisto, k čemur vsi stremimo?

Preberi več
Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Tehnološki trendi programatičnega oglaševanja

Danes lahko med programatičnim in digitalnim oglaševanjem potegnemo vzporednico. Programatično oglaševanje pomeni veliko več kot zgolj avtomatizacijo postopkov trgovanja. S številnimi tehnološkimi rešitvami oglaševalcem zagotavlja, da bodo njihove kampanje veliko bolj učinkovite, nadzorovane in skladne s cilji, ki jih zasledujejo. S tem pridobijo tako naročniki (oglaševalci oz. agencije) kot ponudniki oglasnega prostora (založniki).

Preberi več
Miha Rejc za Marketing Magazine: TNW 2017: Ponovno izumljanje je nuja

Miha Rejc za Marketing Magazin – TNW 2017: Ponovno izumljanje je nuja

Lansko leto je dvodnevni tehnološki festival, kot so označili dogodek The Next Web (TNW) v Amsterdamu, prejel nagrado za najboljšo evropsko poslovno konferenco. Letos so organizatorji šli še dva koraka dlje in konferenco, na kateri se srečajo ljudje, ki s svojim znanjem, storitvami, z inovacijami ter s tehnologijo krojijo digitalno prihodnost in posledično spreminjajo svet, dodatno oplemenitili.

Preberi več
Digitalno oglaševanje v Sloveniji predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača

Digitalno oglaševanje v Sloveniji predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača

V Sloveniji je digitalno oglaševanje glede na preteklo leto zraslo za 33,2 odstotka, kar Slovenijo uvršča na 2. mesto po rasti v EU. IAB-jeva raziskava AdEx je pokazala, da se digitalni trgi krepijo v vseh državah, v Sloveniji pa digitalno oglaševanje predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača oz. 39,9 milijonov evrov.

Preberi več
So podatki za vas le številke ali priložnosti?

So podatki za vas le številke ali priložnosti?

S podatkovno analitiko, katere glavna cilja sta načrtovanje in napovedovanje, je mogoče izboljšati vrednost izdelka v očeh kupcev ter razumeti njihovo dejansko vedenje.

Preberi več

Arhiv