Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2021 - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Pomagajte prepoznati ključne trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2021, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Preberi več
Digitalna izkušnja ob nakupu luksuznih blagovnih znamk - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna izkušnja ob nakupu luksuznih blagovnih znamk

Da bo digitalna izkušnja potrošnikov ob nakupu luksuznega blaga dobra, jim morajo podjetja ponuditi možnost edinstvene prilagoditve izdelkov.

Preberi več
S podatki o nameri do boljših poslovnih rezultatov - iPROM - Novice iz sveta

S podatki o nameri do boljših poslovnih rezultatov

Ob pravilni uporabi so podatki o nameri zmogljivo B2B-orodje.

Preberi več
Trendi na področju marketinške tehnologije, ki se jim ne bo mogoče izogniti - iPROM - Novice iz sveta

Trendi na področju marketinške tehnologije, ki se jim ne bo mogoče izogniti

Med prihajajočimi trendi je premik s platform za upravljanje odnosov s strankami v podatkovna skladišča.

Preberi več
Trgovci na drobno si lahko obetajo boljše čase - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno si lahko obetajo boljše čase

Trgovci si z vpogledi v vedenje potrošnikov med nakupovalno sezono pomagajo pri tem, kako izpolniti njihove spreminjajoče se potrebe.

Preberi več
Letošnji trendi na področju družbenih medijev - iPROM - Novica iz sveta

Letošnji trendi na področju družbenih medijev

Kateri trendi, na katere vplivajo spremenjene razmere v družbi in razvoj novih funkcionalnosti v družbenih medijih, bodo zaznamovali letošnje leto?

Preberi več
Zakaj bo semantično ciljanje v letu 2021 okrepilo svoj položaj? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin

Zakaj bo semantično ciljanje v letu 2021 okrepilo svoj položaj?

Podjetja obstajajo zato, da rešujejo naše izzive oziroma jih zadovoljujejo, naloga marketinga pa je, da te potrebe uspešno naslovi. Skladno s tem je cilj (digitalnega) oglaševanja, da potencialnega potrošnika s ključnimi sporočili učinkovito zadene – ob pravem času na pravem mestu in s pravo vsebino. Vsebina in razumevanje kontekstualnega umeščanja oglasnih vsebin sta postala danes še bolj pomembna. Celotna industrija se je zato močno okrepila na podlagi doseganja občinstva oz. natančnega ciljanja, ki temelji na podatkih o spletnih uporabnikih, njihovih vedenjskih navadah in semantičnem prepoznavanju medijske vsebine z namenom bolj učinkovite distribucije oglasnih sporočil. Če potegnemo analogijo s filmsko industrijo, sta v oglaševanju pomembni tako vsebina kot učinkovita distribucija.

Preberi več
Industrija DOOH s standardizacijo oglasnega prostora - iPROM - Novice iz sveta

Industrija DOOH s standardizacijo oglasnega prostora

Širok nabor zaslonov in možnih lokacij kliče po dosledni sistematizaciji na področju oglaševanja DOOH.

Preberi več
Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Bo spletna trgovina z uporabo naprednih tehnologij v 2021 še pospešila rast?

Leta 2020 smo zabeležili pospešeno rast spletne trgovine. Po ocenah strokovnjakov je več kot 90 odstotkov uporabnikov spleta v preteklem letu raziskovalo ali nakupovalo prek spleta. E-trgovina je, gledano na svetovni ravni, zrasla za od 20 do 30 odstotkov. V Sloveniji so spletni trgovci zabeležili rekordne rasti spletne prodaje. Po podatkih Valiconove raziskave (#Novanormalnost, 2020) je spletno nakupovanje konec leta 2020 tudi v Sloveniji doseglo 30 odstotkov populacije. To, kar smo digitalci včasih sanjali, je v letu 2020 postalo resničnost – nova normalnost.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona o medijski potrošnji v Sloveniji - iPROM - Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Medijska potrošnja v Sloveniji v letu 2021

iPROM in Valicon znova izvajata raziskavo o medijski potrošnji v Sloveniji, katere je cilj ponuditi natančnejši vpogled v čas, ki ga potrošniki porabimo za spremljanje različnih medijev in osvetliti medijske navade potrošnikov.

Preberi več

Arhiv