Google – prihodek v drugem četrtletju 2007

Google je objavil podatke o prihodku za drugo četrtletje tega leta, v katerem je ustvaril 3,8 milijarde ameriških dolarjev, kar je za 6 odstotkov več kot v prvem četrtletju…

Preberi več

V Sloveniji blogajo predvsem mladi in najbolj internetno pismeni

LJUBLJANA, 21.8.2007    Podjetji iPROM in Valicon sta v maju in juniju 2007 izvedli drugo veliko raziskavo o uporabi interneta v Sloveniji, v kateri je sodelovalo 5.883 anketirancev. Prvo tovrstno…

Preberi več

Raziskava: Internet vs ostali mediji

Raziskava podjetja Media Research je pokazala, da velja med Američani internet za drugi najpomembnejši medij, glede zanimivosti in novosti pa zaseda prvo mesto.

Preberi več

Tretjina študentov v ZDA bo nakupovala “on-line”

Tretjina študentov v ZDA bo potrebščine za študij nakupovala “on-line”.

Preberi več

Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike

Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike oglaševanja, ugotavlja Veronis Suhler Stevenson. Poraba sredstev za oglaševanje bo do leta 2011 dosegla 62 milijard $, kar pomeni,…

Preberi več

So velika medijska podjetja lahko uspešna tudi na spletu ?

Velika medijska podjetja kot so Hearst, Discovery Communications in CBS Interactive investirajo v spletne medije, vendar ne vedo natančno kaj z njimi početi, ko jih enkrat dobijo.

Preberi več

Uporabniki se na vsebinskih spletnih straneh zadržujejo dlje

Po ugotovitvah Online Publishers Association, uporabniki interneta največ časa preživijo na vsebinskih spletnih straneh.

Preberi več

Spletne strani s športno vsebino

Po podatkih podjetja eMarketer naj bi oglaševalci v ZDA na spletnih straneh s športno vsebino zakupili oglasni prostor (iskalni marketing in napredni oglasi) v vrednosti 727 milijonov ameriških dolarjev…

Preberi več

Družabni marketing večinoma neuspešen

Podjetje Jupiter Research odkriva, da se odrasli, ki sodijo v kategorijo zagovornikov blagovnih znamk, redko odzovejo na prijeme družabnega trženja (social marketing). Na spletu več časa namenijo raziskovanju in…

Preberi več

Spletno oglaševanje pospešuje “off line” prodajo

Potrošniki, ki so izpostavljeni spletnemu oglaševanju, pred nakupom opravijo spletno raziskovanje, nato pa v trgovinah opravijo 41 % več nakupov kot tisti, ki niso izpostavljeni spletnemu oglaševanju.

Preberi več

Arhiv