Selitev mode na internet

Po podatkih podjetja Forrester Research je v letu 2006 spletno nakupovanje oblačil in obutve prehitelo spletno nakupovanje računalniške tehnologije.

Preberi več

Zavarovalništvo: večji proračuni na internetu

Po podatkih podjetja eMarketer naj bi spletni oglaševalski proračuni zavarovalnic v ZDA v letu 2007 dosegli 980 milijonov dolarjev, kar predstavlja 36-odstotno rast, v letu 2008 pa naj bi…

Preberi več

Spletno oglaševanje prehitelo radijskega

Po podatkih podjetja eMarketer bo proračun za spletno oglaševanje v ZDA letos prvič večji od radijskega. Za internet napovedujejo 21,7 , za radio pa 20,4 milijarde dolarjev. Leta 2011…

Preberi več

Spletne statistike

Podjetja, ki se ukvarjajo z raziskovanjem rabe interneta, iščejo načine, kako priti do čim natančnejših podatkov o uporabnikih – kakšne so njihove navade, katere spletne strani obiskujejo, koliko časa…

Preberi več

Spletne družabne mreže za poslovni svet

Vedno več strokovnjakov išče informacije o svoji stroki na spletnih družabnih mrežah.

Preberi več

Oglaševanje v iskalnikih: Velika Britanija

Po podatkih podjetja E-consultancy naj bi oglaševalski proračuni v iskalnikih v Veliki Britaniji dosegli dve milijardi angleških funtov (več kot štiri milijarde ameriških dolarjev).

Preberi več

Google in BMW: novo sodelovanje

Lastniki modelov avtomobilske znamke BMW, ki bodo imeli v avtomobilu vgrajen »ConnectedDrive«, bodo lahko s sistemom »In-Car Google Local Search« dostopali direktno do Googlovih zemljevidov (GoogleMaps)

Preberi več

Več na internetu kot pred TV

Po raziskavi podjetja IBM v ZDA vedno več uporabnikov svoj prosti čas namenja internetu. Predvidevajo, da je to povezano s povečanim številom spletnih video vsebin – 67 odstotkov vprašanih…

Preberi več

Google in Yahoo – najpopularnejši spletni blagovni znamki

Po podatkih raziskave podjetja JupiterResearch sta najpopularnejši spletni blagovni znamki Google in Yahoo, medtem ko je pri mlajših uporabnikih vključen še MySpace. Pri raziskavi so upoštevali starost, spol, spletne…

Preberi več

Kako doseči »mamice« preko interneta

Po podatkih raziskave podjetij DoubleClick Performics, Microsoft in ROI Research naj bi skupino »mamic« najbolje dosegli z oglaševanjem v iskalnikih, saj je kar 86 odstotkov vprašanih odgovorilo, da so…

Preberi več

Arhiv