Twitter išče nove sodelavce

Oglasi za nove sodelavce, ki jih je objavilo podjetje Twitter, namigujejo na to, da je storitev spletnega mreženja vendarle postala precej dobičkonosna. V lanskem letu je Twitter obratoval s…

Preberi več

Avtomobilska in farmacevtska industrija leta 2009 največ vložili v oglaševanje

Čeprav so napovedi kazale, da bo leto 2009 za avtomobilsko in farmacevtsko industrijo precej črno, raziskave kažejo, da sta prav ti industriji vendarle vložili največ sredstev v oglaševanje. Avtomobilisti…

Preberi več

Kako doseči najstnike?

Za dosego najstnikov, ki ima kar precejšnjo kupno moč (tako neposredno kot posredno, ko s svojimi mnenji vplivajo na nakupe družine in prijateljev), se morajo tržniki osredotočiti predvsem na…

Preberi več

Gledanje spletnih video vsebin najbolj priljubljeno novembra

Gledanje video vsebin na spletu je v lanskem letu močno naraslo, še posebej pa je bilo priljubljeno v mesecu novembru, ko si je kar 170,6 milijonov američanov ogledalo skupaj…

Preberi več

Taco Bell in dietna prehrana?

Tudi mehiška restavracija s hitro prehrano Taco Bell se je začela oglaševati kot ponudnik zdrave in dietne prehrane. Tako lahko v najnovejšem oglasu zasledimo redno uporabnico Taco Bell restavracij,…

Preberi več

Apple-ove blagovne znamke najodmevnejše v spletnih skupnostih

Podjetje Virtue je naredilo seznam blagovnih znamk, ki se najpogosteje pojavljajo v spletnih skupnostih Facebook in Twitter ter v različnih blogih. Večina kategorij izdelkov je tam sicer prisotna, vendar…

Preberi več

Največja zaslužkarja na Twitterju

Twitter sicer še išče najboljši oglaševalski model, ga pa nekateri uporabniki že uspešno uporabljajo za lasten zaslužek z oglaševanjem. Prva izmed njih je ameriška zvezdnica Kim Kardashian, ki…

Preberi več

Največkrat uporabljene in najbolj uspešne trženjske taktike na spletnih skupnostih

Septembrska raziskava Marketing Prof-a o uporabi spletnih skupnosti med tržniki v podjetjih je pokazala, da največkrat uporabljene trženjske taktike na spletnih skupnostih niso nujno najbolj uspešne. Tako so…

Preberi več

Spletni video – najboljši format v spletnem oglaševanju

Eyeblaster ugotavlja, da je kreativa ključ do odzivnejših spletnih oglasov. In spletni oglasi, ki vsebujejo video, so daleč spredaj, saj pritegnejo največ pozornosti in imajo najdlje trajajoči učinek. To…

Preberi več

Davčni svetovalci odslej tudi na spletnih skupnostih

Ameriško podjetje H&R, ki s posebnimi računalniškimi programi in svetovanji Američanom pomaga pri prijavi davkov, se je promocije novega programa »H&R Block At Home« lotilo na malce drugačne načine…

Preberi več

Arhiv