Deli

LJUBLJANA, 9.1.2008          Raziskava medijske porabe, ki sta jo novembra med slovenskimi uporabniki interneta opravila iPROM in Valicon, je pokazala, da posamezniki v delovnem tednu 39 odstotkov časa, namenjenega medijem, posvečajo internetu. Največ, 43 odstotkov časa porabijo za brskanje po spletu, 31 odstotkov pa za spletno medosebno komunikacijo, kot sta elektronska pošta in takojšnje sporočanje. Posameznim dejavnostim na internetu namenijo v povprečju od 1,5 do 2 uri na dan, medtem ko med tednom 2,4 ure namenijo poslušanju radia ter 1,7 ure televiziji.

Zamislite si povprečen dan v delovnem tednu od ponedeljka do petka. Prosimo ocenite koliko minut
v takem povprečnem dnevu potrošite za… (prikaz v urah)

Povprečna poraba v urah v delovnem dnevu in doseg medija med uporabniki (Vir: iPROM, Valicon, spletna raziskava, november 2007, n=865)

Izsledki raziskave kažejo, da med tednom uporabniki svoj internetni čas porabijo še za ogled video novic (10%), za zabavne vsebine (9%) ter gledanje spletne televizije (7%). Prav vsi uporabniki interneta brskajo po spletnih straneh, 95 odstotkov jih gleda televizijski program, 93 odstotkov pa prebira elektronsko pošto. Video novice prek spleta gleda že 66 odstotkov uporabnikov, vendar za to v povprečju porabijo relativno malo časa (0,7 ure). Radio med tednom posluša 71 odstotkov uporabnikov, ki tej dejavnosti namenijo 2,4 ure, kar je veliko več časa, kot ga porabijo za druge posamezne medije.

Zamislite si povprečen dan med vikendom, to je sobota in nedelja. Prosimo ocenite koliko minut
v takem povprečnem dnevu potrošite za… (prikaz v urah)

Povprečna poraba v urah v dnevu konec tedna in doseg medija med uporabniki (Vir: iPROM, Valicon, spletna raziskava, november 2007, n=865)

Ob koncu tedna se razmerja nekoliko spremenijo, saj uporabniki za internet porabijo v povprečju 37 odstotkov časa, znatno pa se poveča poraba video vsebin. Še posebej izstopajo spletne video vsebine, ki jim uporabniki ob koncu tedna namenijo dvakrat več časa kot med tednom. Več časa namenijo tudi DVD-jem in drugim video formatom, ki jim med počitkom od delovnih obveznosti namenijo v povprečju skoraj 2 uri na dan, televiziji pa že več kot dve uri. Najbolj se med konci tednov zmanjša delež časa, namenjenega poslušanju radia ter prebiranju elektronske pošte.

O podjetju Valicon d.o.o.

Družba Valicon (www.valicon.net) je ena od vodilnih družb za trženjsko svetovanje na območju jugovzhodne Evrope. Družba je nastala aprila 2007 z združitvijo podjetij CATI iz Slovenije in Prizma Istraživanja iz Hrvaške. Valicon je specializiran za majhne trge, naročniku prilagojene rešitve, napredno metodologijo in poglobljen vpogled v naročnikovo področje delovanja. VALICON svojim naročnikom že danes nudi svoje storitve na celotnem območju nekdanje Jugoslavije, prek izbranih partnerjev pa tudi v drugih državah jugovzhodne Evrope.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli