Deli

Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov LJUBLJANA, 11.12.2007    iPROM in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta...

Slovenski uporabniki interneta najpogosteje kupujejo v slovenskih spletnih prodajalnah, za posamezen nakup pa porabijo tudi več kot 700 evrov

LJUBLJANA, 11.12.2007    iPROM in Valicon sta spomladi med slovenskimi uporabniki interneta izvedla raziskavo njihovih spletnih nakupovalnih navadah. Rezultati raziskave med 8046 anketiranci kažejo, da prek interneta vsaj nekajkrat na leto kupuje 44 odstotkov uporabnikov, večinoma oblačila ali športno opremo (36%), največ pa porabijo za plačilo turističnih storitev. Kar 57 odstotkov uporabnikov se prek interneta vsaj nekajkrat na leto informira o izdelkih, ki jih nameravajo kupiti.

Pogostost nakupovanja prek interneta (Vir: iPROM, Valicon, spletna raziskava, maj/junij 2007, n = 6742)

Vsak dan prek interneta nakupuje 13 odstotkov vprašanih, 15 odstotkov nekajkrat tedensko, 16 odstotkov pa nekajkrat na mesec. 30 odstotkov uporabnikov interneta ni še nikoli nakupovalo na spletu. Na drugem mestu nakupov je računalniška strojna oprema (33%), na tretjem pa knjige, revije in časopisi. Najmanj jih na tak način nakupuje hrano (16%), delnice, finančne storitve ali zavarovanja (13%).

Informiranje o izdelkih pred nakupom (Vir: iPROM, Valicon, spletna raziskava, maj/junij 2007, n = 6741)

V povprečju e-nakupovalci namenijo plačilu potovanj ter namestitev 720 evrov, te storitve pa uporablja 20 odstotkov uporabnikov interneta. Za delnice in finančne storitve porabijo 706 evrov, za računalniško opremo pa 417 evrov. Najmanj denarja, v povprečju samo 59 evrov, so uporabniki namenili za nakupe filmov in glasbe na DVD- in CD-medijih.

O podjetju Valicon d.o.o.

Družba Valicon (www.valicon.net) je ena od vodilnih družb za trženjsko svetovanje na območju jugovzhodne Evrope. Družba je nastala aprila 2007 z združitvijo podjetij CATI iz Slovenije in Prizma Istraživanja iz Hrvaške. Valicon je specializiran za majhne trge, naročniku prilagojene rešitve, napredno metodologijo in poglobljen vpogled v naročnikovo področje delovanja. Valicon svojim naročnikom že danes nudi svoje storitve na celotnem območju nekdanje Jugoslavije, prek izbranih partnerjev pa tudi v drugih državah jugovzhodne Evrope.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli