iPROM je z oglasnim strežnikom iPROM AdServer za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu v prvih šestih mesecih letošnjega leta uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredoval 2,46 milijarde spletnih oglasov. To je 66 odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2007. V tem obdobju je oglase posredoval na več kot 500 spletnih medijev s skupnim mesečnim dosegom 980.000 uporabnikov interneta v skladu z mednarodnim standardom IAB. V analizi prikazov so bili uporabljeni formati tekstovnih, klasičnih, večpredstavnih in video spletnih oglasov.
Tik pod vrhom je prišlo do nekaterih sprememb. Tako je na drugem mestu panoga »dom in gospodinjstvo« s 474 milijoni prikazov spletnih oglasov, ki se lani ni uvrstila med prvih pet. Na tretjem mestu ostaja panoga »banke, finance in zavarovalništvo« s 316 milijoni prikazov, na četrtem pa je panogo »telekomunikacije« zamenjala panoga »storitve« s 136 milijoni prikazov. Informacijska tehnologija, ki je v enakem obdobju lani zasedala drugo mesto, je letos nazadovala na rep petih najbolj oglaševanih panog s 83 milijoni prikazov.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.