LJUBLJANA, 15.12.2005 Spletna oglaševalska akcija podjetja Avto Triglav, izvedena v oktobru in novembru, je dosegla izjemne rezultate. V oglaševalsko akcijo za novi Fiatov model Croma, ki je hkrati potekala prek...
LJUBLJANA, 15.12.2005 Spletna oglaševalska akcija podjetja Avto Triglav, izvedena v oktobru in novembru, je dosegla izjemne rezultate. V oglaševalsko akcijo za novi Fiatov model Croma, ki je hkrati potekala prek različnih medijev, je Avto Triglav namenil 51,39 odstotka oglaševalskih sredstev za oglaševanje na televiziji, 27,55 odstotka sredstev za tiskane oglase, 9,55 odstotka za spletne oglase in 11,51 odstotka za radijsko oglaševanje. Pri tem so največji, 37,04-odstotni delež prijav na poskusne vožnje prejeli na podlagi tiskanih oglasov, 34,04-odstotni delež prijav so prispevali spletni oglasi, 17,78–odstotni delež televizijski oglasi ter 10,37 radijski. Celotno spletno oglaševalsko akcijo je načrtoval in izvedel iPROM, spletne oglase pa je pripravil oddelek trženja podjetja Avto Triglav.
»Uspeh oglaševalske akcije z optimiziranim medijskim proračunom nas je presenetil. Z relativno nizkim vložkom oglaševalskih sredstev v spletni medijski prostor smo dosegli nadpovprečne rezultate,« je povedal Andrej Beširevič, strokovni sodelavec za elektronske komunikacije v podjetju Avto Triglav. »Oglaševanje na spletu ima v primerjavi z ostalimi mediji nekatere ključne prednosti, v primeru zbiranja prijav za poskusne vožnje pa je bilo še posebej učinkovito.«
Z namenom promovirati novo vozilo in zbirati prijave za poskusne vožnje so z uporabo dveh formatov spletnih oglasov na 42 slovenskih spletnih straneh realizirali skupno 7,9 milijona prikazov oglasov. S tem so po standardih mednarodne organizacije IAB v 14 dneh dosegli 357.000 uporabnikov slovenskih spletnih medijev.
iPROM je spletno oglaševalsko akcijo za Avto Triglav načrtoval in ciljano izvedel s kombinacijo dveh različnih modelov oglaševanja – s klasičnim spletnim oglasom in naprednim večpredstavnim oglasom v formatu Media iPROMa »veliki lebdeči oglas«. Posameznemu uporabniku slovenskega spleta je bil v času oglaševalske akcije klasičen oglas prikazan v povprečju 22-krat, frekvenca izpostavitev naprednemu oglasu pa je bila dva prikaza na uporabnika.
Avto Triglav bo v letu 2006 pričel oglaševati z osveženim medijskim proračunom. Pri optimizaciji medijskega spleta so v podjetju uporabili statistike predhodno izvedenih spletnih oglaševalskih akcij, izsledke raziskave XMOS (Cross Media Optimisation Research) in izsledke raziskave www.si monitor, ki sta jo pred kratkim izvedla iPROM in Cati.
Opomba: Delež rezultatov doseženih s posameznim medijem / delež vloženih sredstev v ta medij.
Če bi nekemu mediju znotraj medijskega načrta namenili 10% sredstev in bi s to investicijo dosegli 10% vseh rezultatov bi bil koeficient 1
O podjetju Avto Triglav:
Avto Triglav (www.avto-triglav.si), hčerinsko podjetje poslovnega sistema Autocommerce, je zastopnik in distributer vozil Fiat, Lancia in Alfa Romeo ter lahkih dostavnih vozil Fiat in motociklov Aprilia. Na slovenskem trgu avtomobilov je od leta 1996 in se lahko pohvali z dobro dinamiko prodaje, skupaj s 70 zaposlenimi ter pooblaščeno prodajno in servisno mrežo dosegajo tretje, četrto in peto mesto na slovenskem trgu avtomobilov.
Pooblaščena prodajno-servisna mreža Fiat, Lancia in Alfa Romeo šteje skupaj 20 pooblaščenih prodajalcev in 36 pooblaščenih serviserjev, ki so razpršeni po vsej Sloveniji. Tako Avto Triglav kot vsi njegovi pooblaščeni prodajalci in serviserji delujejo v skladu z zahtevami, standardi in tradicionalnimi vrednotami skupine Fiat.
Konec leta 1997 je podjetje Avto Triglav svojemu programu vozil in nadomestnih delov Fiat, Lancia in Alfa Romeo dodal še program prodajnih in poprodajnih storitev za motocikle blagovne znamke Aprilia. Doslej je podjetje razvilo mrežo dvanajstih pooblaščenih trgovcev in serviserjev, ki predstavljajo zmagoviti duh Aprilie, uspešnega podjetja iz mesteca Noale blizu Benetk.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.