Deli

iPROM je predstavil novo programsko rešitev za dinamično optimizacijo kreativ, ki temelji na strojnem učenju ter uporablja kombinacijo semantične obdelave besedil in vedenjskih vzorcev.

Dinamična optimizacija kreativ znotraj oglasnih formatov iPROM-ovim naročnikom omogoča, da uporabnikom digitalnih medijev prikazujejo kreative, ki se prilagajajo fazam njihovega nakupnega procesa. Nova rešitev, ki temelji na strojnem učenju, deluje na osnovi uporabe množice podatkov in pri tem sledi kombinaciji semantične obdelave besedil ter vedenjskih vzorcev. Za podjetje Assistance CORIS so v iPROM-u z uporabo nove programske opreme ob nespremenjenem načinu ciljanja in nespremenjenem proračunu za medijski zakup število sklenjenih zavarovanj povečali za kar 200 odstotkov.

Programska rešitev za dinamično testiranje in optimizacijo kreativ znotraj oglasnih formatov omogoča realnočasovno prilagajanje oglasa uporabniku tako, da vsebina v oglasu dinamično sledi kontekstu njegovega nakupnega stanja. Podjetje Assistance CORIS, ki je eden izmed prvih uporabnikov iPROM-ove nove programske rešitve, je v kombinaciji z naprednimi oblikami ciljanja doseglo, da se je stopnja konverzij, merjena v številu naročenih zavarovanj, v primerjavi s klasičnim zakupom oglasnega prostora v spletnih medijih skupno povečala za 200 odstotkov.

iPROM-ova programska rešitev za dinamično testiranje in optimizacijo kreativ je popolnoma integrirana z iPROM-ovo rešitvijo za programatični zakup oglasnega prostora iPROM Cloud ter iPROM-ovimi rešitvami za ciljanje in ponovno trženje (retargeting). iPROM-ovi algoritmi pa obenem vključujejo informacije o uporabnikih in vedenju ter tudi podrobnosti o vsebini digitalnih medijev. Pri podjetju Assistance CORIS je bila konverzijska stopnja pri ponovnem trženju v primerjavi s klasičnim zakupom oglasnega prostora v spletnih medijih višja za 163 odstotkov, pri vedenjskem ciljanju pa za 244 odstotkov. Uporaba tehnologije za dinamično optimizacijo kreativ pa je prinesla še dodatno 200-odstotno povečanje zavarovanj.

Borut Papič, vodja trženja v podjetju Assistance CORIS, je ob tem povedal: »Za uporabo iPROM-ove rešitve za dinamično testiranje in optimizacijo kreativ znotraj oglasnih formatov smo se odločili, ker smo želeli testirati, kako prilagajanje vsebin in oglasnih kreativ različnim uporabnikom vpliva na končne konverzije. Konverzijska stopnja se je s tem, ko smo oglase uporabnikom prilagajali v realnem času, dejansko močno povišala, zato smo z rezultati in posledično s prodajo več kot zadovoljni.«

»Oglaševanje v digitalnih medijih z uporabnikom prilagojenimi sporočili je bistveno bolj učinkovito kot oglaševanje s statičnimi vsebinami. Cilj razvoja naših programskih rešitev na področju oglasnih formatov je, da bo prilagajanje elementov znotraj posameznega oglasnega formata, kot so slike, besedilo in video, postal avtomatiziran proces, ki poteka v realnem času glede na to, kaj uporabnika digitalnih medijev zanima in kako se na vsebine odziva,« je poudaril Igor Mali, vodja področja za svetovanje v podjetju iPROM, in dodal: »Tehnologijo za ciljanje smo izpopolnili do potankosti, z novimi rešitvami pa se želimo svojim naročnikom približati tudi na področju »pametne« uporabe vsebin v oglasih, namenjenih oglaševanju v digitalnih medijih.«

###


International Press Release: iPROM Helps Assistance CORIS Increase the Number of Concluded Insurance Policies by 200 Percent (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Samostojna strokovna sodelavka za korporativno komuniciranje