Deli

LJUBLJANA, 12.12.2003 Oglaševanje s spletnimi oglasi, ob pravilnem načrtovanju in uporabi v medijskem spletu, dosega visoke rezultate glede na vložena sredstva. Učinkovitost oglaševanja s spletnimi oglasi je potrdila tudi oglaševalska...

LJUBLJANA, 12.12.2003 Oglaševanje s spletnimi oglasi, ob pravilnem načrtovanju in uporabi v medijskem spletu, dosega visoke rezultate glede na vložena sredstva. Učinkovitost oglaševanja s spletnimi oglasi je potrdila tudi oglaševalska akcija podjetja Alples z naslovom »Reklamna zgoščenka Alples«, ki je potekala na televiziji, veleplakatih in na spletu. Analiza akcije je namreč pokazala, da je prek oglaševanja s spletnimi oglasi pridobilo informacije o zgoščenki 46 odstotkov, s pomočjo oglaševanja na televiziji pa 44 odstotkov naročnikov (na veleplakatih možnost pridobitve brezplačne zgoščenke ni bila navedena). Za spletno medijsko načrtovanje, organizacijo in izvedbo oglaševalske akcije na internetu je poskrbel iPROM, vodilni slovenski ponudnik storitev oglaševanja s spletnimi oglasi, celoten medijski splet pa je za Alples načrtoval Media Publikum, ki je spletnemu oglaševanju namenil 9 odstotkov oglaševalskega proračuna.

»Uspeh oglaševanja s spletnimi oglasi nas je presenetil. Ugotovili smo, da lahko z relativno nizkim deležem proračuna, namenjenega temu mediju, dosežemo nadpovprečne rezultate,« je povedal Boštjan Tolar, vodja priprave prodaje v podjetju Alples. »Poudariti pa je treba, da sta bila za končni rezultat akcije pomembna tako internet kot televizija.«

Na uspešnost oglaševalske akcije s spletnimi oglasi vplivajo številni dejavniki, kot so natančno spletno načrtovanje, pravilna izbira in ustrezna kombinacija spletnih oglaševalskih modelov, oblik in medijev ter ustrezno ciljanje.

»Danes ima vključevanje natančno načrtovanega oglaševanja s spletnimi oglasi v medijski splet pomemben vpliv na celotno marketinško akcijo,« je dejal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM. »Z uporabo sodobnih spletnih oglaševalskih taktik in ustreznih spletnih oglaševalskih modelov v povezavi s tehnološkimi rešitvami za ciljanje lahko ob nespremenjenih sredstvih, namenjenih oglaševanju s spletnimi oglasi, dosežemo tudi do 20-krat boljše rezultate,« še dodaja Struna.

»Rezultati, doseženi z deležem proračuna, ki smo ga pri načrtovanju Alplesovega medijskega spleta namenili oglaševanju s spletnimi oglasi, so dokaz, da lahko internet v Sloveniji s pravilnimi pristopi, znanjem in iPROMovimi prilagojenimi tehnološkimi rešitvami odigra ključno vlogo v oglaševalski akciji,« pa je ob tem povedala Barbara Kajin, vodja projekta pri Media Publikumu.

iPROM je za oglaševalsko akcijo na spletu načrtoval in uporabil kombinacijo dveh različnih modelov spletnega oglaševanja – klasične spletne oglase po modelu cene na klik in oglaševanje s predelanim televizijskim spotom po modelu cene na ogled (v formatu Media iPROM »mali lebdeči oglas«). Klasični spletni oglasi, servirani prek mreže iPROM Central, so bili namenjeni zagotavljanju neposrednih odzivov in s tem zbiranju naročil za zgoščenko. Utrjevanju blagovne znamke Alples pa je bil namenjen večpredstavni spletni oglas, ki je bil kot prilagoditev televizijskega oglasa za distribucijo in predvajanje na spletnih medijih serviran in voden s pomočjo večpredstavne spletne oglaševalske osnove Media iPROM.

Pri načrtovanju drugega dela akcije je iPROM uporabil zbirko podatkov o vedenju uporabnikov, pridobljeno iz spomladanskega dela akcije, na podlagi katerih je optimiziral jesenski del oglaševalske akcije. Na osnovi pridobljene zbirke podatkov oglaševalske akcije »Reklamna zgoščenka Alples« bo iPROM tehnološko in medijsko načrtoval tudi nadaljnje spletne oglaševalske aktivnosti omenjenega podjetja.


Dodatno gradivo

Alples je v oglaševalski akciji »Reklamna zgoščenka Alples« oglaševal predstavitveno zgoščenko, ki nudi celovito predstavitev Alplesovih pohištvenih programov, prodajno mrežo z možnostjo nakupa od doma, program za izris pohištva v prostoru in pogled 3D, seznam elementov in informativne cene. Akcija se je odvijala v dveh delih, in sicer najprej v aprilu in maju, nato pa še v oktobru in novembru, pri čemer je bilo mogoče zgoščenko naročiti samo prek Alplesovih spletnih strani. Alplesu je s pomočjo odmevne oglaševalske akcije, ki se je istočasno odvijala na spletu in televiziji, uspelo razdeliti skupno 18.900 zgoščenk. Podatek velja za Slovenijo in Hrvaško.

Analiza akcije je pokazala, da je na spletu dobilo informacije o zgoščenki 46 odstotkov naročnikov, prek televizije 44 odstotkov, preostali naročniki pa so informacije o zgoščenki dobili v trgovinah in od znancev. Za oglaševanje s spletnimi oglasi je Alples porabil 9 odstotkov, za oglaševanje na televiziji 69 odstotkov, za oglaševanje na veleplakatih pa 22 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna akcije.

V Sloveniji je na spletu informacijo o reklamni zgoščenki dobilo 41,4 odstotka naročnikov, na Hrvaškem je bil delež nekoliko višji, 57,4 odstotka, saj Alples jeseni na Hrvaškem ni uporabil televizijskega oglaševanja. Poleg večjega števila naročnikov, ki so pridobili informacije o reklamni zgoščenki na spletu, je večje tudi število držav, od koder prihajajo naročniki, saj so na spletu dobili informacijo še naročniki s Slovaške, Češke, iz Francije, Turčije, Nemčije in z Danske.

O podjetju Alples

Alples d.o.o. je podjetje za proizvodnjo pohištva z bogato tradicijo razvoja in proizvodnje montažnega sistemskega pohištva za opremo stanovanjskih prostorov. Ustanovljeno je bilo leta 1955 kot Medzadružno lesno industrijsko podjetje Češnjica, ki se je kasneje preimenovalo v Alples. Na slovenskem trgu je Alples trenutno vodilni proizvajalec v srednjem cenovnem razredu in ima jasno vizijo ter razvojno strategijo. Alples posveča veliko pozornosti kakovosti na vseh področjih dela, kar dokazuje tudi pridobitev certifikata ISO 2001 za razvoj, proizvodnjo in prodajo pohištva.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja