Deli

»Po zadnji raziskavi WWW Monitor, ki jo je konec lanskega leta izvedla družba Cati, kar 66,5 odstotka uporabnikov, ki jih dosega spletna oglaševalska mreža iPROM Central, tedensko ali pogosteje išče informacije o turističnih storitvah,« je povedal Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM.

Adriatica.net v spletni oglaševalski mreži iPROM Central (www.centraliprom.com) že izvaja prvo izmed letošnjih spletnih oglaševalskih akcij, s katero gostom do 31. marca ponuja popust pri rezervaciji zasebnih namestitev, hotelov, jadrnic in kmečkega turizma. V letošnjem letu bodo pri adriatica.net (www.adriatica.net) več pozornosti posvečali segmentiranemu spletnemu oglaševanju svoje ponudbe, v kateri ponujajo prek 10.000 apartmajev, zasebnih sob in hiš, 50 hotelov ter svetilnikov, kmečki turizem in več kot 70 jadrnic, ki jih lahko gosti najemajo v vseh večjih jadranskih pristaniščih. Kot letošnjo novost v ponudbi lahko obiskovalci spletnih strani adriatica.net pri posameznih namestitvah preberejo tudi komentarje gostov.

 

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing