Deli

LJUBLJANA, NAKLO, 14.6.2004 Merkur je v štirih letih na slovenskih spletnih straneh prikazal 100 milijonov spletnih oglasov, kar ga uvršča med največje oglaševalce na slovenskem spletu. Dolgoročni cilj nakelske trgovske...

LJUBLJANA, NAKLO, 14.6.2004 Merkur je v štirih letih na slovenskih spletnih straneh prikazal 100 milijonov spletnih oglasov, kar ga uvršča med največje oglaševalce na slovenskem spletu. Dolgoročni cilj nakelske trgovske družbe, ki se ukvarja s prodajo tehničnega blaga, je prek oglaševanja s spletnimi oglasi med slovenskimi uporabniki interneta ohraniti in utrditi vodilno mesto na svojem tržnem segmentu.

»V Merkurjevem medijskem spletu zaseda oglaševanje s spletnimi oglasi vse pomembnejšo vlogo, saj se je predvsem zaradi uporabe pravilne strategije izkazal kot cenovno izredno učinkovit tržno-komunikacijski kanal,« je povedal Jurij Cvikl, urednik spletnega komuniciranja v Merkurju. »Naš cilj je, da s prilagojenimi oglaševalskimi akcijami dosežemo dolgoročno prepoznavnost med slovenskimi uporabniki interneta, kar je za podjetje še posebej pomembno, glede na to, da število internetnih uporabnikov stalno narašča.«

Spletno medijsko strategijo in načrtovanje spletnih oglaševalskih akcij Merkur izvaja v sodelovanju z družbo iPROM, ki skrbi tudi za njihovo izvedbo. iPROM je v zadnjih dvanajstih mesecih na slovenske spletne medije serviral že več kot 50 milijonov Merkurjevih spletnih oglasov. Merkur v povprečju hkrati oglašuje z osmimi različicami oglasov. Doseg njegovih spletnih oglaševalskih akcij znaša od 280.000 do 350.000 slovenskih spletnih uporabnikov mesečno, posameznik pa je Merkurjevemu spletnemu oglasu v enem mesecu povprečno izpostavljen 14-krat. Spletne oglase snujejo v oglaševalski agenciji Creatim Ržišnik & Perc. V zadnjem letu Merkur oglašuje z raztegljivimi izpeljankami klasičnih spletnih oglasov, v kratkem pa bo na različnih slovenskih spletnih medijih prisotnost postopoma okrepil tudi z nekaterimi drugimi formati in oblikami spletnih oglasov.

Na podlagi pridobljenih rezultatov dosedanjih spletnih oglaševalskih akcij Merkur in iPROM že načrtujeta spletno medijsko strategijo za obdobje do leta 2006.

O podjetju Merkur

Merkur d.d. (www.merkur.si) je največji slovenski trgovec s tehničnim blagom. Na domačem trgu ohranja in utrjuje vodilni položaj med ponudniki metalurških, tehnično-industrijskih, gradbenih in elektrotehničnih izdelkov ter izdelkov za domače mojstre in ostalih tehničnih izdelkov za široko potrošnjo. Poslovanje podjetja zaznamuje tudi hitra širitev prodaje na tuje trge, predvsem razvoj blagovne znamke in maloprodajne mreže na hrvaškem trgu.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja