Deli

LJUBLJANA, 2.11.2004 iPROM je najavil, da bo v novi generaciji svoje tehnološke rešitve za distribucijo, sledenje in ciljanje z oglasi na spletu iPROM AdServer 7.0 ponudil tehnološka orodja za...

LJUBLJANA, 2.11.2004 iPROM je najavil, da bo v novi generaciji svoje tehnološke rešitve za distribucijo, sledenje in ciljanje z oglasi na spletu iPROM AdServer 7.0 ponudil tehnološka orodja za standardizirano ciljanje z oglasi na spletu na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta. Pri ciljanju na osnovi vedenjskih vzorcev oglasni strežnik spremlja uporabnikovo aktivnost na spletnem mediju in mu temu ustrezno posreduje določen spletni oglas.

Nove zmožnosti iPROMove rešitve Ad Server 7.0 bodo oglaševalcem omogočale natančnejše doseganje izbranih ciljnih skupin, spletnim medijem pa boljši izkoristek oglasnega inventarja.

»Vedenjski vzorci se uveljavljajo kot eden izmed ključnih parametrov pri načrtovanju in optimizaciji spletnih oglaševalskih akcij,« je povedal Dejan Struna, direktor marketinga v podjetju iPROM.

Tehnologija za ciljanje na podlagi vedenjskih vzorcev pri prikazovanju oglasov na spletu upošteva aktivnost uporabnika na spletni strani. Če se glede na njegovo aktivnost ugotovi, da se uvršča med potencialne kupce določenega izdelka, mu oglasni strežnik prikaže spletni oglas za takšen izdelek. »Doseženo je dvoje. Oglaševalec je pokazal oglasno sporočilo potencialnemu kupcu, uporabnik interneta pa je videl oglasno sporočilo za izdelek, ki bi mu lahko ustrezal,« je dodal Struna.

V iPROMu ocenjujejo, da bodo po ciljanju na podlagi vedenjskih vzorcev v letu 2005 najprej posegli naročniki, ki spletno oglaševanje uporabljajo že daljše obdobje. Predvidevajo, da bodo oglaševalci ob koncu prihodnjega leta različnim oblikam vedenjskega ciljanja na podlagi vedenjskih vzorcev namenjali že v povprečju do 20 odstotkov spletnega medijskega proračuna. Po iPROMovih napovedih bo ciljanje na podlagi vedenjskih vzorcev v Sloveniji postalo stalnica v spletnih medijskih načrtih do konca leta 2006.

Nova različica strežnika iPROM AdServer 7.0 bo predvidoma na voljo konec letošnjega leta.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja