Deli

iPROM kot primarno tehnologijo za prikazovanje oglasov v digitalnih medijih določil standard HTML5.

V podjetju iPROM z letošnjim septembrom dokončno opuščajo prikazovanje digitalnih oglasov, pripravljenih v tehnologiji Flash in jo nadomeščajo s standardom HTML5. Prehod na novo tehnologijo uporabnikom digitalnih medijev omogoča boljšo uporabniško izkušnjo, naročnikom oglaševanja pa poenostavlja procese na področju produkcije komercialnih vsebin.

Utrjevanje iPROM-ove filozofije »Build once, display everywhere«

Kot pojasnjuje Andrej Cetin, direktor tehničnih operacij v družbi iPROM, je odločitev skladna tudi z iPROM-ovo filozofijo »Build once, display everywhere«, s katero svojim strankam lajšajo pripravo oglasnih materialov za različna digitalna okolja. Naročniki v skladu z omenjeno filozofijo ustvarijo eno oglasno sporočilo in ga s pomočjo tehnologije iPROM Cloud prikazujejo tako na različnih napravah (t. i. cross-device) kot tudi v različnih operacijskih sistemih (t. i. cross-platform). Tako iPROM s pametno distribucijo vseh vrst prikaznih oglasnih formatov na različnih medijih in napravah svojim naročnikom zagotavlja, da se komercialne vsebine vedno prikazujejo pravemu občinstvu in v pravi obliki.

iPROM-ov modul za avtomatizirano pretvorbo iz tehnologije Flash v HMTL5 poenostavlja delovne procese in izboljšuje uporabniško izkušnjo

V podjetju iPROM so zaključili sistemsko nadgradnjo oglasnega strežnika iPROM AdServer, ki s posebej za to razvitim modulom omogoča samodejno pretvorbo oglasnega gradiva v tehnologijo HTML5 tistim naročnikom, ki oglase še vedno pripravljajo v tehnologiji Flash. S tem jim zagotavljajo nemoten proces produkcije oglasnih vsebin in kreativnih rešitev ter hkrati omogočajo postopen prehod na uporabo novejših tehnologij za pripravo oglasov.

Uvedba novega standarda je skladna tudi z najnovejšimi smernicami Urada za interaktivno oglaševanje (IAB), ki je HTML5 določil kot novi standard za oblikovanje in strukturiranje spletnih vsebin.

Kot pojasnjuje Cetin, pa standard HTML5 prinaša prednosti tudi za uporabnike digitalnih medijev. »Tovrstni oglasi se bistveno hitreje prikazujejo na vseh, s tehnologijo ustrezno podprtih napravah, torej tako na namiznih napravah kot v mobilnem okolju,« in dodaja, da so zato tehnologijo HTML5 na platformi iPROM Mobile kot primarni standard sprejeli že v začetku leta 2012.

###


International Press Release: iPROM Implements HTML5 as the Primary Standard for Displaying Ads in Digital Media (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja