Deli

LJUBLJANA, 6.2.2008    iPROM je v minulem letu uporabnikom slovenskih spletnih medijev posredoval 3,1 milijarde spletnih oglasov in tako za tretjino povečal število posredovanih oglasov. Analiza prikazov spletnih oglasov po panogah je pokazala, da je bil v Sloveniji leta 2007 na prvem mestu avtomobilizem z več kot 913 milijoni prikazov spletnih oglasov.

V letu 2007 so se deleži oglaševanja po panogah nekoliko spremenili v primerjavi z letom prej. Tako so oglaševalci največ sredstev za spletno oglaševanje lani namenili panogi avtomobilizem (več kot 913 milijonov prikazov), sledita ji panogi dom & gospodinjstvo (505 milijonov prikazov) in telekomunikacije (432 milijonov prikazov). Na četrtem mestu je panoga zabava & prosti čas (423 milijonov prikazov), informacijska tehnologija pa je zasedla peto mesto (403 milijone prikazov). Najmanjši delež za spletno oglaševanje so oglaševalci namenili v panogi kozmetika & zdravje. V analizo prikazov so bili vključeni vsi uporabljeni formati klasičnih, večpredstavnostnih in videospletnih oglasov.

Z iPROM-ovo programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu – iPROM AdServer – so neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki v letu 2007 izvedli 1.294 oglaševalskih akcij z 2.882 različnimi spletnimi oglasi. Posredovani so bili na več kot 500 spletnih straneh s skupnim mesečnim dosegom 980.000 uporabnikov interneta po mednarodnem standardu IAB.

Oglasni strežnik iPROM AdServer predstavlja enega največjih projektov na slovenskem spletu in vsak dan beleži več kot 52 milijonov različnih interakcij. Programska rešitev, ki deluje na štirinajstih povezanih strežnikih, je v letu 2007 v povprečju vsako sekundo zabeležila več kot 600 interakcij z uporabniki slovenskih spletnih medijev in jim posredovala skoraj 130 spletnih oglasov na sekundo. Oglasni strežnik je komuniciral v povprečju s 470.000 uporabniki spletnih medijev na dan.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja