Deli

Brskalnik Chrome je v veliki prednosti, saj ga za brskanje po spletu uporablja že več kot polovica slovenskih uporabnikov spletnih medijev, kažejo podatki podjetja iPROM. Chrome se je na prvo mesto po priljubljenosti med brskalniki v Sloveniji povzpel lani in premagal Firefox. Tega danes uporablja le še četrtina slovenskih uporabnikov spletnih medijev.

Vladavina Firefoxa v Sloveniji je končana - iPROM Press

iPROM-ovi podatki o tehnoloških značilnostih uporabnikov slovenskih spletnih medijev kažejo na precejšnjo prednost brskalnika Chrome, saj ga za brskanje po spletu danes uporablja že več kot polovica (50,9 odstotka) slovenskih uporabnikov spletnih medijev. Že zadnjih nekaj let smo priča stabilni in stalni rasti Googlovega brskalnika, ki se je na prvo mesto po priljubljenosti med brskalniki v Sloveniji povzpel lani aprila, ko je s prestola izpodrinil večnega tekmeca Mozillo Firefox. Letos se je Chromova prednost le še utrdila.

Delež Chroma je v dobrem letu dni zrasel kar za 15 odstotnih točk. Sodeč po avgustovskih podatkih, ga za brskanje preko namiznih in prenosnih računalnikov uporablja že 50,9 odstotka slovenskih uporabnikov spleta. Priljubljenost drugouvrščenega Firefoxa, ki ga je še lani uporabljalo 34 odstotkov uporabnikov, pa je letos precej padla in ga danes uporablja le še četrtina oziroma 25,9 odstotka uporabnikov. Priljubljenost Microsoftovega brskalnika Internet Explorer ostaja daleč zadaj, uporablja ga le še 17 odstotkov slovenskih uporabnikov spletnih medijev.

Trend rabe spletnih brskalnikov - avgust 2016 - iPROM

Tomaž Tomšič, direktor razvojnega oddelka v podjetju iPROM, močno rast priljubljenosti brskalnika Chrome utemeljuje: »Vse večjo priljubljenost Chroma na račun Firefoxa je, še posebej v lanskem letu, mogoče pripisati tudi dejstvu, da je imel Firefox poleg opazno počasnejšega delovanja v primerjavi s tekmeci veliko težav tudi z zagotavljanjem spletne varnosti. Nad tem se je pritoževalo veliko število uporabnikov, kritike pa je bil deležen tudi v medijih.«

Uporabljena metodologija

Pridobljeni podatki se nanašajo na letošnji avgust, ko je bila raziskava izvedena na 96 odstotkih slovenskih uporabnikov slovenskih spletnih medijev in je po standardu organizacije IAB zajemala 1,8 milijarde meritvenih zahtevkov. Analiza je bila izvedena s programsko rešitvijo iPROM AdServer, ki je namenjena distribuciji, ciljanju in sledenju oglasnega gradiva na spletu. Z njo iPROM neprestano spremlja tehnološke značilnosti naprav, s katerimi slovenski uporabniki dostopajo do spleta, in obenem sledi tudi vrstam brskalnikov, operacijskim sistemom in ločljivostim zaslonov.


International Press Release: The Era of Firefox Rule in Slovenia is Over (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Melita Gulja

Specialistka za korporativno komuniciranje