Deli

iPROM je visokotehnološko raziskovalno-razvojno enoto iPROM Labs, v okviru katere že več kot desetletje razvija in raziskuje nove tehnologije za oglaševanje in komuniciranje v digitalnih medijih, z letošnjim poletjem preoblikoval v samostojni oddelek znotraj družbe iPROM. Njegovo vodstvo je prevzel Tomaž Tomšič, ki je do sedaj v podjetju iPROM opravljal funkcijo direktorja razvojnega oddelka.

Vizija iPROM Labsa ostaja združevanje domačega in mednarodnega znanja ter raziskovanje in razvoj na področju novih tehnologij za digitalno oglaševanje. V prihodnosti se bo iPROM Labs usmerjal predvsem v razvoj rešitev za upravljanje s podatki na področju interneta stvari, avtomatizacijo znotraj ekosistema za programatično oglaševanje ter v strojno učenje in umetno inteligenco na področju tržnega komuniciranja.

Oddelek iPROM Labs je bil v zadnjem desetletju zaslužen za tehnološke inovacije znotraj iPROM-ovih rešitev iPROM AdServer in iPROM Cloud. Pod okriljem iPROM-ove raziskovalne enote so nastali številni iPROM-ovi avtorsko zaščiteni oglaševalski koncepti, že več kot desetletje pa je iPROM Labs tudi jedro iPROM-ove podatkovne analitike in raziskav na področju vedenja uporabnikov digitalnih medijev.

iPROM Labs ostaja osrčje tehnološkega razvoja na področju digitalnega marketinga, v svoje vrste pa bo vabil tako domače kot tuje strokovnjake z različnih področij iPROM-ovega delovanja. Z aktivno vlogo Tomšiča se bodo znotraj enote oblikovali tudi novi procesi dela, saj bodo organizacijo iz projektnega načina dela usmerjali v pretežno start-upovski način, kjer bodo iskali produkte in rešitve s tržno vrednostjo.

»V času pospešenega razvoja na področju tehnologij za digitalni marketing je pomembno ohraniti agilnost in hitrost, zato verjamem, da je preoblikovanje iPROM Labsa v času intenzivne preobrazbe gospodarstva potrebno. V novi vlogi si bom prizadeval, da bodo nove usmeritve pripomogle k večji učinkovitosti in boljšemu upravljanju razvojnih naložb družbe iPROM,« je povedal Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs.

Z letošnjim junijem je vodstvo razvojnega oddelka družbe iPROM prevzel Nejc Lepen, ki je na tem mestu po 12 letih nadomestil Tomaža Tomšiča. Nejc Lepen se je iPROM-u pridružil pred 9 leti kot perspektiven študent, zadnjih 5 let pa je svojo aktivno vlogo opravljal kot vodja programerske ekipe v omenjenem oddelku.


International Press Release: iPROM Labs with a New Vision and New Leadership (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga