Deli

iPROM v letošnjem letu obeležuje desetletnico tehnologije iPROM Cloud, ki predstavlja enega pomembnejših mejnikov pri načinu upravljanja z oglasnim prostorom na spletu. Avtomatizacija in izpopolnitev postopkov trgovanja z oglasnim inventarjem ter bistveno večji nadzor nad investicijo so ključne prednosti tovrstnega, programatičnega zakupa, ki je s strani svetovne organizacije IAB v digitalni oglaševalski stroki uveljavljen kot najvišji industrijski standard. iPROM Cloud je plod slovenskega znanja, ki dosega najvišje standarde programatičnega zakupa tako v Sloveniji kot tudi po svetu, saj se postavlja ob bok največjim svetovnim tržnicam digitalnega oglasnega prostora in je povezan v omrežje interneta stvari.

Kot pionirji digitalnega oglaševanja v Sloveniji so v iPROM-u zavezani inovacijam in svojo prepoznavnost vseskozi gradijo prek edinstvenega povezovanja tehnologije in digitalnega oglaševanja. Podjetje kot ponudnik programatičnega zakupa v Sloveniji letos obeležuje desetletnico tehnologije iPROM Cloud, ki jo svojim strankam nudi kot odgovor na globalni trend avtomatizacije in digitalizacije postopkov priprave in distribucije komercialnih vsebin na spletu.

Evolucija: od lastnega strežnika do rešitve za programatični zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih

Zametek programatične tehnologije za zakup digitalnih medijev iPROM Cloud sega v leto 2006 in zgodovinsko-razvojno temelji na strežniški opremi iPROM AdSever, ki so jo v podjetju prvotno razvili za lastne potrebe, tj. z namenom centralizirane distribucije in nadzora nad oglasnimi sporočili v digitalnih medijih.

Da bi znotraj enega sistema aktivirali in upravljali digitalne kampanje na 12 evropskih trgih sočasno, so rešitev v letu 2006 kot prvi stranki ponudili Studiu Moderna. Postopek se je v praksi izkazal za uspešnega in s tem postavil temelje za razvoj tehnologije iPROM Cloud, ki jo danes poznamo kot najnaprednejšo centralizirano rešitev za programatični zakup spletnega prostora v oblaku.

iPROM Cloud - infografika

Prednosti avtomatiziranega zakupa digitalnih medijev

Oglaševalska industrija je v okviru svetovne organizacije IAB programatični zakup prepoznala kot enega ključnih trendov, ki bodo krojili smernice digitalnega oglaševanja v prihodnje. V Sloveniji IAB deluje tudi v partnerstvu z iPROM-om, ki kot eden izmed njenih ustanovnih članov skrbi za soustvarjanje in uvajanje industrijskih standardov na domačih tleh.

Tudi rešitev iPROM Cloud temelji na programatičnem zakupu in znotraj centralizirane platforme združuje tehnologijo za medijski zakup, ciljanje, analitiko, optimizacijo in poročanje o oglaševalskih kampanjah v digitalnih medijih.

Poleg avtomatizacije in poenostavitve postopkov trgovanja z oglasnim prostorom v digitalnih medijih je edinstvena prednost tovrstne platforme tudi njena aplikativna povezljivost v globalni digitalni ekosistem. To pomeni, da lahko v iPROM-u digitalno kampanjo z enega mesta upravljajo, nadzorujejo in sproti optimizirajo na slovenskih in globalnih digitalnih medijih ter vseh pomembnejših svetovnih tržnicah z oglasnim prostorom. Tovrsten postopek zakupa oglasnih površin omogoča, da se oglasna sporočila z dinamičnim prilagajanjem vsebin prikazujejo ciljnim skupinam na pravem mestu, ob pravem času in na pravi napravi, ter oglaševalcu zagotavlja, da za svoja sredstva, vložena v zakup oglasnega prostora v digitalnih medijih, dobi največ.

Podjetij ne zanimajo podatki, temveč njihova vrednost

Oglaševanje na spletu ima različne zakonitosti od klasičnega. Uporabniki na digitalnih medijih s svojim vedenjem ustvarijo številne digitalne sledi, ki z ustrezno sintezo in interpretacijo tvorijo temelje za strateški nastop podjetij na spletu. Vedenjski vzorci, zbrani na podlagi zanimanj in značilnosti ciljnih skupin, usmerjajo potek komunikacije ter tvorijo konkretne, uporabne in aplikativne smernice za posredovanje kakovostnih vsebin na ciljno ustrezne digitalne platforme in kanale.

Zato programatična tehnologija oglaševalcem prinaša številne prednosti in jim na podlagi analitične interpretacije informacij zagotavlja kakovosten vpogled za učinkovito in hipno prilagajanje digitalne komunikacije, ki je v koraku s časom in sodobnimi uporabniki. Simon Cetin, partner v podjetju iPROM, pravi: »Od idejne zasnove do danes smo z razvojem tehnologije iPROM Cloud stremeli k temu, da svojim strankam zagotovimo napredno in dovršeno orodje, ki z vidika prilagodljivosti pri uporabi podatkovnih virov in formatizacije komercialnih vsebin prekaša konkurenčne ponudnike v svetovnem merilu. Internet ponuja vse več možnosti, saj pametne naprave postajajo vse bolj intuitivne in neposredno integrirane v naš vsakdan, skladno s tem pa celotna industrija stremi k individualiziranemu pristopu z uporabniki. Zato nujno potrebujemo podatke in standardiziran dostop do globalnih digitalnih medijev in digitalnih komunikacijskih platform, kjer se ciljni uporabniki zadržujejo. S programatično rešitvijo iPROM Cloud smo svojo vizijo uresničili in poleg uspešnih kampanj danes z njo svojim naročnikom zagotavljamo tudi temelje konkurenčne prihodnosti.«

iPROM Cloud kot del interneta stvari

iPROM s svojo tehnologijo in rešitvami neprestano premika meje, saj je eden prvih ponudnikov programatičnih rešitev za digitalno oglaševanje, ki s programatičnim upravljanjem in distribucijo oglasov uspešno posega v področje interneta stvari. Prvi koraki so bili postavljeni v sodelovanju s podjetjem PrintBox, do konca leta pa v iPROM-u načrtujejo vzpostavitev rešitve za programatično upravljanje s komercialnimi vsebinami na področju avtomobilizma.

Temelj iPROM-ovega nadaljnjega razvoja bo slonel na vzpostavitvi standardov na področju upravljanja s podatki in komercialnimi vsebinami na različnih napravah in njihovim vključevanjem v globalni programatični ekosistem. S tem v podjetju strateško posegajo na novo področje, v katerem si bodo prizadevali nove priložnosti približati širšemu krogu oglaševalcev, tržnikov in blagovnih znamk.


International Press Release: A Decade of iPROM Cloud Technology (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Prepišite znake
captcha

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Melita Gulja

Specialistka za korporativno komuniciranje