Deli

LJUBLJANA, 10.2.2006 V prvem mesecu letošnjega leta je 19 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev vsaj enkrat zbrisalo piškotke s svojih računalnikov, sedem odstotkov teh pa jih je blokiralo oziroma imelo...

LJUBLJANA, 10.2.2006 V prvem mesecu letošnjega leta je 19 odstotkov uporabnikov slovenskih spletnih medijev vsaj enkrat zbrisalo piškotke s svojih računalnikov, sedem odstotkov teh pa jih je blokiralo oziroma imelo onemogočen njihov sprejem. V primerjavi z avgustom 2005 ta podatek predstavlja 37-odstotno povečanje. Analiza, narejena januarja 2006, temelji na vzorcu 864.000 uporabnikov in je bila izvedena s programsko opremo za distribucijo, poročanje in ciljanje s spletnimi oglasi iPROM AdServer, ki spremlja tudi brisanje ter blokiranje piškotkov med uporabniki spletnih medijev.Med uporabniki slovenskih spletnih medijev, ki na svojih računalnikih brišejo piškotke, jih kar 78 odstotkov piškotke briše enkrat mesečno. Dvakrat mesečno jih briše 15 odstotkov uporabnikov, trikrat pa 4 odstotki. Z raziskavo so ugotovili tudi to, da v analiziranem vzorcu 73 odstotkov uporabnikov uporablja statičen IP-naslov, 27 odstotkov pa dinamičnega.

iPROMov oglasni strežnik stalno spremlja tehnološke značilnosti v internet povezanih računalnikov in jih identificira s posebnim algoritmom, ki poleg piškotkov vključuje še vrsto drugih parametrov v različnih kombinacijah. S tem zagotavlja natančno določanje in upoštevanje števila uporabnikov, ki brišejo in blokirajo piškotke. Brisanje in blokiranje sprejema piškotkov imata za posledico izgubo ter izkrivljanje pomembnih mer pri spletnem merjenju, zasnovanem zgolj na piškotkih. Po eni strani namreč umetno zvišujeta doseg spletnih oglaševalskih akcij, po drugi pa zmanjšujeta njihovo frekvenco. V primeru brisanja in blokiranja piškotkov neprilagojena programska orodja za posredovanje spletnih oglasov obiskovalcem spletnih medijev poleg anomalij pri merjenju povzročajo tudi negativno uporabniško izkušnjo in posredno negativen vpliv na oglaševalca.

iPROMova programska rešitev za distribucijo, ciljanje in nadzor spletnih oglaševalskih akcij iPROM AdServer zaradi naprednega algoritma za identifikacijo računalnika ni dovzetna na vpliv brisanja in blokiranja piškotkov. Spletne oglaševalske akcije in meritve, izvedene z omenjeno programsko opremo, so tako kakovostne, oglaševalcem maksimizirajo spletna medijska sredstva in ponujajo realen vpogled v dosežene rezultate, uporabnikom spletnih medijev pa zagotavljajo kakovostno uporabniško izkušnjo. Programska rešitev iPROM AdServer je zasnovana v skladu s priporočili mednarodne organizacije IAB, s katero iPROM tudi sodeluje pri vzpostavitvi standardov za spletno merjenje.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja