Deli

Priljubljenost Chroma še naprej raste
Ugotovitve tokratne analize kažejo tudi, da priljubljenost Googlovega brskalnika Chrome med slovenskimi uporabniki interneta še naprej strmo raste – glede na marčevsko analizo je namreč pridobil še dodatnih 6 odstotnih točk in z 20,1 odstotka zaseda tretje mesto.

Na drugem mestu je Internet Explorer, ki ga za brskanje po spletu uporablja 34,9 odstotka uporabnikov spletnih medijev. Analiza je bila izvedena z rešitvijo iPROM AdServer, namenjeno distribuciji, ciljanju in sledenju oglasnega gradiva na spletu.

• Firefox je glede na prejšnjo analizo, izvedeno marca 2011, pridobil 0,7 odstotne točke in je tako z 41,2 odstotka v deležu uporabnikov še utrdil svoj vodilni položaj.
• Internet Explorer je v enakem obdobju izgubil 4,8 odstotne točke, a ostaja na drugem mestu.
• Google Chrome pa je pridobil 5,8 odstotne točke in je na tretjem mestu.
• S skupno manj kot 4 odstotki sledita brskalnika Safari (1,9 odstotka) in Opera (1,5 odstotka).

Priljubljenost brskalnikov v novembru 2011 (vir: iPROM)

 

Večina uporablja novejše generacije brskalnikov
Večina uporabnikov Firefoxa in Chroma prisega na novejše generacije brskalnika. Večina uporabnikov Internet Explorerja (58,19 odstotka) uporablja različico 8, različico 9 pa četrtina uporabnikov. Različico 6 uporablja le še dobrih 5 odstotkov uporabnikov Internet Explorerja.

Kronološki trend priljubljenosti brskalnikov (vir: iPROM)

Analiza uporabljanih operacijskih sistemov
Analiza operacijskih sistemov je pokazala, da večina uporabnikov prisega na operacijske sisteme Microsoft Windows:
• S 46,4 odstotka sicer še vedno prednjači sistem Windows XP, a mu priljubljenost na račun sistema Windows 7 pada.
• Windows 7 je od marčevske raziskave pridobil 13 odstotnih točk in ga sedaj uporablja 41 odstotkov slovenskih uporabnikov spletnih medijev.
• Sledi Windows Vista, katere priljubljenost je z 9,5 odstotka padla na 6,7 odstotka.
• Operacijska sistema Mac OS in Linux pa imata skupaj dobrih 5 odstotkov uporabnikov.

Najpogosteje uporabljane ločljivosti zaslonov
• Najpogosteje zabeleženi ločljivosti sta pri uporabnikih 1024×768 točk (18 odstotkov) in 1280×1024 točk (17 odstotkov), ki je značilna za 17- in 19-palčne zaslone.
• S po 10 odstotki sledita ločljivosti 1280×800 točk in 1366×768 točk, značilni za prenosne računalnike,
• Tema sledi ločljivost 1680×1050 točk (9 odstotkov), značilna za 20- in večpalčne zaslone.
• Sledijo zasloni z ločljivostjo 1440×900 točk (6 odstotkov), ki so značilni za novejše prenosnike.
• 6 odstotkov pa so dosegli tudi zasloni z ločljivostjo FULL HD (1920×1080 točk).

Ocenjen profil povprečnega obiskovalca slovenskih spletnih medijev je po podatkih analize podjetja iPROM enak kot pri zadnji analizi. Povprečni uporabnik uporablja operacijski sistem Windows XP z ločljivostjo zaslona 1024×768 točk in brskalnik Mozilla Firefox 8 ali Internet Explorer 8.


Metodološki podatki
iPROM s programsko opremo iPROM AdServer neprestano spremlja tehnološke značilnosti računalnikov uporabnikov slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijske sisteme in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila opravljena konec novembra 2011, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 183 milijonov meritvenih zahtevkov.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing