Deli

Slovenski uporabniki interneta do spletnih vsebin v največji meri dostopajo preko mobilnih naprav, kažejo podatki spletne medijske agencije iPROM. Vse manj domačih uporabnikov informacije na spletu išče preko namiznih in prenosnih računalnikov, kljub temu pa na njih vsebine pregledujejo dlje in bolj poglobljeno.

V-Sloveniji-mobilni-dostop-do-spleta-prevladal-nad-stacionarnim-iPROM-Press

Mobilni dostop do spletnih vsebin prehitel stacionarnega

iPROM-ove najnovejše meritve potrjujejo, da se, skladno s svetovnimi trendi, tudi v Sloveniji raba mobilnega dostopa do interneta opazno povečuje in s tem postaja gonilo rasti digitalnih komunikacij. Mobilni dostop do slovenskih spletnih medijev je prvič doslej prehitel stacionarnega in zavzel 52,48-odstotni delež.

Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u, rast mobilnega dostopa do interneta pojasnjuje: »Mobilno ni le trend – je dokaz temeljite spremembe naše interakcije z internetom. S svojo priročnostjo so pametni telefoni nepogrešljivi spremljevalci uporabnikov in pričakovati je, da bodo na njih izvrševali vse več aktivnosti.«

Primerjava dostopa do slovenskih spletnih medijev z računalnikov in mobilnih naprav

Uporabniki interneta aktivneje brskajo po računalnikih

Slovenski uporabniki slovenske spletne medije pogosteje obiskujejo prek mobilnih naprav, a so na spletu bolj aktivni, kadar brskajo preko namiznih in prenosnih računalnikov. Takrat se na spletnih mestih zadržijo dlje, iščejo bolj poglobljeno in pregledajo več spletnih dokumentov. Tako povprečni uporabnik slovenskih spletnih medijev 71,25 odstotkov ogledov spletnih strani opravi z namiznega ali s prenosnega računalnika, 28,76 odstotkov pa z mobilne naprave.

Primerjava ogledanih strani na slovenskih spletnih medijih z računalnikov in mobilnih naprav

iPROM Mobile mesečno dosega skoraj tri četrt milijona slovenskih uporabnikov interneta

V iPROM-u so prvo in največjo slovensko mobilno platformo iPROM Mobile javnosti predstavili leta 2012. Z njo danes na mesečni ravni dosežejo skoraj tri četrt milijona oz. več kot 726.000 slovenskih uporabnikov interneta.

Množico pridobljenih podatkov o vedenju uporabnikov na mobilni platformi iPROM Mobile je iPROM analiziral s pomočjo tehnološke rešitve iPROM AdServer, ki beleži spletne aktivnosti uporabnikov interneta in spremlja tehnološke značilnosti naprav, s katerimi ti dostopajo do slovenskih spletnih medijev. Z učinkovitim podatkovnim rudarjenjem, ki vključuje tudi poglobljene vpoglede v vedenjske vzorce na spletu, lahko podjetja dobro razumejo želje in pričakovanja svojih ciljnih skupin in skladno s tem načrtujejo svoje komunikacijske aktivnosti.

Uporabljena metodologija

Pridobljeni podatki se nanašajo na letošnji junij, ko je bila raziskava izvedena na 1,5 milijona slovenskih uporabnikih slovenskih spletnih medijev in je po standardu organizacije IAB zajemala 1,78 milijarde meritvenih zahtevkov.


International Press Release: Mobile Overtakes Fixed Internet Access in Slovenia (.pdf)

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja