Deli

Rezultati ankete so pokazali, da je januarja kar slaba četrtina (23 %) uporabnikov interneta prek spleta kupovala tehnične izdelke, na mesečni ravni pa slaba desetina vprašanih (8 %) prek spleta kupuje tehnične izdelke.

Slika: Nakup tehničnih izdelkov prek spletnih trgovin (n=731).
Vir: iPROM in Valicon, februar 2010

 

Najpogosteje kupljeni tehnični izdelki, ne glede na način nakupa, spadajo v kategorijo dodatne računalniške opreme. Dodatni računalniški izdelki so bili tudi najpogosteje kupljeni prek spleta v zadnjem letu. V preteklem letu so vprašani prek spleta pogosto kupovali še dodatke za fotoaparate, prenosne ali namizne računalnike in fotoaparate. Anketiranci ocenjujejo, da bodo v prihodnosti prek spleta največ kupovali dodatno računalniško opremo. Trije odločilni dejavniki, ki vplivajo na spletni nakup, pa so po podatkih raziskave: cena (79 %), priročnost (58 %) in dostopnost informacij (52 %).

Slika: Razlogi za nakup prek spletne trgovine (n=479).
Vir: iPROM in Valicon, februar 2010

 

Uporabniki spletnih tehničnih trgovin splet sicer v največji meri uporabljajo kot sredstvo za iskanje informacij o izdelku/storitvi in kot kanal, prek katerega ta izdelek/storitev tudi kupijo.

Raziskavo so izvedli v začetku letošnjega leta s spletno anketo, v kateri je sodelovalo 731 spletnih uporabnikov.
 


O podjetju iPROM

iPROM je vodilna spletna oglaševalska agencija, ki svojim naročnikom zagotavlja pripravo, organizacijo in izvedbo izključno takšnih spletnih oglaševalskih akcij, ki prinašajo merljive in vidne rezultate. Širok nabor edinstvenih tehnoloških in medijskih rešitev (iPROM DIREKT, iPROM VIDEO, iPROM CENTRAL, iPROM MEDIA, iPROM NEOS, iPROM ADPANEL in iPROM AdServer) omogoča izvedbo najobsežnejših in najzahtevnejših marketinških strategij, njihovo optimizacijo in končen uspeh.

Podjetje je zavezano neodvisnosti od medijev, saj le tako zagotavlja najširši medijski nabor – od oglaševanja na vsebinskih spletnih medijih, medijih iz spleta 2.0, do virusnega oglaševanja in oglaševanja v iskalnikih. iPROM sledi trem osnovnim IAB merskim standardom: serviranje oglasov, video oglaševanje in obogateni spletni oglasi.

V enajstih letih delovanja je iPROM pripravil in izvedel več kot 3.000 oglaševalskih akcij, zabeležil prek 40 milijard interakcij z uporabniki interneta ter si pridobil zaupanje številnih majhnih, srednjih in velikih domačih ter tudi mednarodnih oglaševalcev.

Dodatne informacije:

Nina Bilban
Naslov: iPROM, d. o. o.
Marjekova 4
1000 Ljubljana
Tel.: 01/ 51 10 782
Faks: 01/ 51 10 783
E-pošta: nina.bilban@iprom.si
Spletna stran: www.iprom.si
 

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Tanja Fon

Vodja korporativnega komuniciranja