T1

[T1]

Oblika hitre internetne povezave, ki omogoča prenos podatkov s hitrostjo 154.000 b/s oziroma 1,54 mb/s.

T3

[T3]

Oblika hitre internetne povezave, ki omogoča prenos podatkov s hitrostjo 4.500.000 b/s oziroma 45 mb/s.

TCP/IP protokol; Transportni sloj TCP/IP

[TCP/IP protocol; Transmission control protocol; Internet protocol]

Komunikacijski protokol, ki povezuje med seboj nepovezane mreže v internet. Skrbi za prenos podatkov na zahtevani naslov.

Tehnološko ciljanje

[Technology targeting]

Uporabljajo ga predvsem spletni oglaševalci, ki so osredotočeni na specifične cilje. S pomočjo tega ciljanja si oglaševalci zagotovijo plačilno učinkovitost, prilagodljivost in merljiv proces ciljanja. Oglaševalec s pomočjo posebne programske opreme (oglasni strežnik) oglase prikazuje samo izbranim uporabnikom. Tehnološko lahko ciljamo uporabnike glede na tip brskalnika (na primer Firefox, MS Internet Explorer), operacijski sistem (na primer Windows XP, Linux, Macintosh), ponudnika interneta, domene, hitrost povezave dostopa v internet, ločljivost uporabniških zaslonov in glede na druge tehnične značilnosti.

Tekstopisec

[Copy]

Oseba v oglaševalski agenciji, ki idejo oglasa prenese na papir. Dobro je, da pozna tehnologijo drugih profilov, ki sodelujejo pri nastanku oglasa. Tekstopisec najpogosteje sodeluje z umetniškim oziroma kreativnim direktorjem.

Tekstopisje

[Copywriting]

Pisanje besedil oz. strokovno tekstopisje je veščina, s katero lahko uspešno predstavimo svoje storitve, povečamo prodajo izdelkov, ustvarimo prodorna in prepoznavna besedila ter moč besed v vseh pogledih obrnemo sebi v prid.

Temna objava

[Dark post]

Objava, ki ni vidna na strani časovnice na Facebooku, se imenuje »temna objava«. To je objava, ki je pripravljena kot oglas v orodju za upravljanje oglasov na Facebooku. Razlikujejo se od sponzorirane objave, ki je ustvarjena kot običajna objava in je vidna na časovnici uporabniškega profila, vendar se njihov položaj izboljša z denarnim vložkom. Namen temne objave je ustvariti sporočilo za določeno ciljno občinstvo, hkrati pa z njo ne »zasuti zida« tistim, za katere je informacija irelevantna.

Temni splet

[Dark web]

Gre za manjši del globokega spleta. Do temnega spleta je mogoče dostopati le s posebno programsko opremo, konfiguracijo ali z dovoljenjem, pogosto z uporabo nestandardnih komunikacijskih protokolov in vrat. Značilni primeri so omrežja »prijatelj do prijatelja«, ki se običajno uporabljajo za izmenjavo datotek s povezavo »peer-to-peer«, in zasebne mreže (npr. Tor).

Trgovalna enota

[Trading unit]

Agencijska enota za trgovanje, ki ima strokovno znanje glede uporabe novih tehnologij. Te enote so lahko samostojne ali pa delujejo znotraj agencije. Ta skupina ljudi (imenujejo se trgovci) v svoji vlogi skrbi za sprotno upravljanje akcij. Uporabljajo jo lastniki agencij, operativne agencije in oglaševalci.

Trgovalna platforma

[Trading Desk]

Agencijska rešitev za trgovanje z oglasnim prostorom na podlagi strokovnega znanja in uporabe novih tehnologij. Te enote so lahko samostojne ali pa delujejo znotraj agencije. Posebne skupine ljudi (trgovci) s pomočjo platforme skrbijo za sprotno upravljanje akcij v realnem času. Uporabljajo jo lastniki agencij, operativne agencije in oglaševalci.

Trženje oblikovalcem mnenja; Trženje vplivnežem

[Influencer marketing]

Marketinška taktika, pri kateri se identificirajo ključni posamezniki, ki lahko »premaknejo« ciljno skupino oglaševalca. Te vplivneže se na različne načine skuša privabiti, da promovirajo oglaševalčeve vsebine. Spodbude za njihovo sodelovanje so lahko neopredmetene (dodatna verodostojnost, promocija njihove blagovne znamke) ali opredmetene (denar).

Trženje znanim strankam

[ABM; Account Based Marketing]

Trženje znanim strankam zahteva, da trženje in prodaja končno spregovorita isti jezik. Ne gre več le za priložnosti, saj morajo tržniki razumeti, kako ciljati izbrane stranke na podoben način kot prodajni predstavniki. Prednosti trženja znanim strankam segajo od boljše razporeditve virov do izboljšanih meril za razvrščanje v prodajnem lijaku.

Tržna niša

[Niche market]

Majhen del trga, na katerega se osredotoča določen izdelek. Tržno nišo določajo tako značilnosti izdelka, ki so namenjeni zadovoljevanju specifičnih marketinških potreb, kot tudi cenovni razpon, kakovost izdelka in demografija ciljne skupine.

TV povsod; Avtenticirano pretakanje vsebin, Avtenticirane video vsebine na zahtevo

[TV everywhere; authenticated streaming, authenticated video on-demand]

Poslovni model, pri katerem morajo za dostop do pretočnih video vsebin prek TV-kanalov uporabniki potrditi svojo istovetnost (da so obstoječi naročniki na kanal prek računa, ki jim ga je dodelil ponudnik televizijskih programov za dostop do vsebine).

Ta model omogoča ponudnikom televizijskih programov, da svojim strankam ponujajo možnost dostopa do vsebin s svojih kanalov prek internetnih storitev in mobilnih aplikacij – bodisi v živo bodisi na zahtevo kot del naročnine na storitev. Time Warner Cable je predlagal koncept v letu 2009, v letu 2010 pa so številni televizijski ponudniki in omrežja začeli uvajati storitev TVpovsod za svoje naročnike, vključno z velikimi mrežami, kot so TBS, TNT, ESPN in HBO.

Tweens

[Tweens]

Nova ciljna skupina, ki zajema otroke med devetim in dvanajstim letom, t. i. nedozorele potrošnike. Pogosteje kot dečki se v to skupino uvrščajo deklice. Zelo rade si barvajo lase, uporabljajo poceni ličila, nepristne tetovaže, oprijete majčke, razkrivajo popek in obožujejo Britney Spears. Njihovi deloholični starši navadno ljubezen do otrok kompenzirajo z denarjem.