Facebookov zid

[Facebook Wall]

Prostor na profilu, kjer uporabniki in njihovi prijatelji lahko delijo svoje misli, fotografije, spletne strani in video posnetke. Vidnost objav lahko prilagodijo določenemu občinstvu. Objave na časovnici se med drugim našim prijateljem pokažejo tudi na prvi strani, ki jo je Facebook poimenoval Vir novic (ang. News feed).

Facebookova časovnica

[Facebook Timeline]

Funkcija v družbenem omrežju Facebook, ki uporabnikom omogoča časovni pregled vseh njihovih aktivnosti od trenutka, ko so se prijavili v omrežje. Ustvarjalno in vizualno zasnovana časovnica združuje zid in informacije profila na eni strani. Uporabniku prijazna rešitev omogoča pregled dogodkov oz. aktivnosti v določenem dnevu, mesecu ali letu in s tem možnost obujanja spominov.

Filtriranje

[Filtering]

Na ravni oglasnega strežnika in izvedbe oglaševalskih akcij predstavlja filtriranje del ciljanja oglasov, ki preprečuje prikaz oglasa uporabnikom, ki ne ustrezajo določenim kriterijem (na primer določen operacijski sistem ali določen tip spletnega brskalnika). Na ravni procesiranja in obdelave statističnih poročil predstavlja filtriranje izključitev vseh robotskih aktivnosti in drugih neprimernih podatkov, ki ne sodijo v končno statistično poročilo in tako tudi niso obračunani oglaševalcem.

Flash™

[Flash™]

Računalniška tehnologija podjetja Adobe, ki je postala standard za animacijo, video, zvok ter druge večpredstavnostne in interaktivne vsebine.

Follow Friday

[Follow Friday]

Tedenski dogodek, ki ga vsak petek gosti Twitter. Na tem dogodku lahko priporočate svojim sledilcem, naj sledijo še več ljudem.Označen je s hashtagom #ff.

Forum

[Forum]

Spletna skupnost, kjer lahko uporabniki berejo in objavljajo svoja mnenja in poglede na določene teme.

Freemium

[Freemium]

Plačilna strategija, pri kateri je osnovni izdelek ali storitev (programska oprema, medij, igra ali spletna storitev) na voljo brezplačno, za »premium« del tega izdelka ali storitve pa je treba plačati.

Frekvenca

[Frequency]

Termin, ki pove, kolikokrat je isti uporabnik videl določen oglas v določenem časovnem obdobju. Frekvenca prikazovanja oglasnega sporočila na spletnem mediju pomeni, da lahko posamezen oglas uporabniku prikazujemo z natančno določeno frekvenco, saj se v zbirko podatkov zapisuje tudi to, kolikokrat je posameznik oglasno sporočilo že videl in kolikokrat ga mora glede na nastavitve še videti. Oglasni strežnik te podatke obdeluje in v nadaljevanju uporablja za ustrezno posredovanje oglasa posamezniku. Posamezniku lahko oglasno sporočilo prikažemo le enkrat ali pa večkrat, odvisno od ciljev akcije.

FTP; Internetni protokol za prenos datotek

[FTP; File Transfer Protocol]

Protokol FTP se uporablja za prenos datotek prek interneta. Najpogosteje se uporablja, ko uporabniki želijo, da datoteke prenesejo tudi drugi. Hkrati se uporablja tudi za nalaganje spletnih strani pri gradnji spletnega mesta ali za prenos digitalnih fotografij na spletno mesto za njihovo skupno rabo.