Celostno obvladovanje kakovosti

[TQM; Total Quality Management]

Pristop k dolgoročnemu uspehu, ki temelji na zadovoljstvu strank. Vsi člani organizacije sodelujejo pri izboljšanju procesov, izdelkov, storitev in notranje kulture. Poenostavitev nabora omenjenih stvari zagotavlja boljšo izkušnjo s strankami.

Celovito upravljanje z inventarjem

[Inventory management]

Postopek strateškega upravljanja založnikovega oglasnega inventarja, ki vključuje namizje, mobilne naprave, video oglase in vsebinsko oglaševanje na vseh prodajnih kanalih.

Cena na akcijo

[CPA; Cost per action]

Oglaševalec plača za vsako dejanje uporabnika (na primer vpis v bazo, registracija, izpolnitev ankete, nakup).

Cena na klik

[CPC; Cost per Click; PPC; Pay per click]

Oglaševalec plača za vsak (različen) klik uporabnika na njegov oglas.

Cena na obisk

[CPV; Cost per visit]

Model, pri katerem se izračun stroškov opravi na podlagi dejanskih obiskov za tipično oglaševalsko kampanjo.

Cena na tisoč prikazov

[CPM, Cost per thousand]

Oblika zakupa oglasnega prostora, pri katerem se oglasni prostor zakupuje po posameznih ogledih. CPM je izražena v enoti tisoč (na primer če je CPM 10 enot, pomeni, da tisoč prikazov znese 10 enot).

Ciljana oddaja

[Narrowcast]

Ciljana oddaja je zvočna ali video oddaja, ki za razliko od tradicionalnega oddajanja cilja na specifično občinstvo. S tem izrazom bi lahko opisali številne poddaje (podcaste), vendar se z naraščajočo priljubljenostjo podcasti uporabljajo tudi za bolj splošne vsebine, namenjene širšemu občinstvu.

Ciljano oglaševanje

[Target Advertising]

Spletno oglaševanje, ki skuša doseči točno določeno ciljno skupino na podlagi demografskih, psihografskih, geografskih ali kontekstualnih analiz. V zvezi s tem se pojavljajo najnovejše oblike ciljanega oglaševanja – ciljanje glede na vedenje spletnih obiskovalcev, t. i. vedenjsko ciljanje, semantično ciljanje itd.

Ciljna publika; Ciljno občinstvo

[Target audience; Target Population]

Skupina posameznikov, ki jim je namenjena določena vsebina ali izdelek, nagovarjamo pa jih prek oglasov in drugih marketinških aktivnosti. Gre za potencialne kupce našega izdelka ali storitve, ki jih po opisu in pridobljenih informacijah ter določilih naročnika želimo doseči. Določajo jo demografske spremenljivke, nakupovalne značilnosti ali značilnosti posedovanja dobrin.

CRM; Upravljanje odnosov s strankami

[CRM; Customer relationship management]

Področje marketinga, ki se osredotoča na upravljanje odnosov s strankami podjetja. Vključuje pred-, med- in ponakupni odnos podjetja/prodajalca s stranko/kupcem s ciljem doseganja zadovoljstva stranke in posledično ponovnega nakupa (ter posredno večjega dobička podjetja).