Čas, preživet na strani ali oglasu

[Dwell time]

Dejanski čas, ki ga uporabnik nameni spletni strani, preden se vrne nazaj v iskalnik. Načeloma velja, da daljši, ko je ta čas, bolje je, saj to nakazuje, da je obiskovalec pregledal večino (če ne vso) vsebine spletne strani, preden jo je zapustil.

Povprečen čas, ki ga uporabnik nameni oglasni enoti v digitalnih medijih. Danes je postala to zelo priljubljena metrika, s katero se preverja vpliv oglasov na potrošnike. V poštev pa pride samo pri obogatenih oglasnih formatih, s katerimi imajo lahko uporabniki različne interakcije.

Časovni zamik

[Time shift]

Poslušanje radijskega programa oziroma gledanje televizijskega programa v drugem obdobju, kot pa je le-ta dejansko predvajan na radiu oziroma TV-ju (TiVo, VoD).

Črni seznam

[Black list]

Seznam elementov, izrazov ali spletnih naslovov, kjer se oglaševalske akcije ne smejo prikazovati.

Črni seznam v realnem času

[RBL; Realtime blackhole list]

Seznam IP-naslovov, ki se jim želi preprečiti širjenje neželene pošte. RBL običajno zabeleži naslove IP strežnikov ponudnikov internetnih storitev, ki so odgovorni za pošiljanje neželene pošte, in tistih ponudnikov, ki so jim ugrabili dostop za pošiljanje neželene pošte.