Deli

LJUBLJANA, 14.1.2004 V štirih letih od predstavitve prve slovenske spletne oglaševalske mreže iPROM Central so številni oglaševalci spoznali prednosti oglaševanja po modelu »cena na klik«, ki ga nudi iPROM Central....

LJUBLJANA, 14.1.2004 V štirih letih od predstavitve prve slovenske spletne oglaševalske mreže iPROM Central so številni oglaševalci spoznali prednosti oglaševanja po modelu »cena na klik«, ki ga nudi iPROM Central. iPROM bo v skladu z večjim povpraševanjem po tem oglaševalskem modelu v letu 2004 pričel s postopnim odkupom oglasnih zmogljivosti, predvidoma na dodatnih 50-ih slovenskih spletnih straneh različnih velikosti. Oglaševalcem bo tako zagotovil večji doseg in hitrejše doseganje rezultatov, širitev pa bo zagotovila tudi večje tržne zmogljivosti omrežja. iPROM bo glede na povpraševanje v letošnjem letu pričel postopoma uvajati tudi nove standardizirane formate spletnih oglasov po standardu IAB (Interactive Advertising Burrau).

Pri modelu »cena na klik« oglaševalci plačujejo za tiste obiskovalce, ki oglasno sporočilo opazijo, jih ponudba na oglasu zanima ter s klikom na oglas pridejo na spletne strani oglaševalca. Pri tem modelu naročniki ne plačujejo za prikaze oglasov (pasic), to pa je ena izmed prednosti, ki omogoča optimizacijo oglaševalskih naložb.

»Po oglaševanju v mreži iPROM Central posegajo predvsem tisti oglaševalci, ki si v okviru njihovih spletnih oglaševalskih aktivnosti želijo zagotoviti neposredne in takojšnje odzive internetne javnosti,« pravi Dejan Struna, vodja marketinga v podjetju iPROM.

Tradicionalni oglaševalci v iPROM Centralu oglašujejo z namenom zagotavljanja obiska zainteresiranih ljudi za njihovo ponudbo oziroma storitve. Zaradi ugodnega razmerja med vloženimi sredstvi, dosegom in doseženimi rezultati oglaševalci vključujejo iPROM Central kot komponento pri spletnih oglaševalskih akcijah v praktično vseh segmentih. Model oglaševanja po »ceni na klik« pa je v štirih letih od predstavitve postal redni sestavni del slovenskih spletnih oglaševalskih načrtov vseh velikosti.

V mrežo iPROM Central je trenutno vključenih 350 slovenskih spletnih strani. iPROM je v okviru te mreže v lanskem letu izpeljal prek 200 spletnih oglaševalskih akcij in prikazal 550 milijonov spletnih oglasov. Za leto 2004 iPROM načrtuje, da bo v okviru mreže iPROM Central prikazal več kot 800 milijonov spletnih oglasov in da bo konec leta 2004 mesečno dosegal 70 odstotkov celotne slovenske internetne populacije.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Svetovalka za marketing